پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۲۶۶۸۱۷
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۶
مدیر روابط عمومی مجموعه گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس درباره لغو فعالیت‌های دریاچه چیتگر توضیحاتی داد.

شعار سال: امیر پیمانی مدیر روابط عمومی مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس گفت: دریاچه چیتگر از اوایل اسفند با توجه به بخشنامه شهرداری، تمام فعالیت‌ها و رویداد‌های فرهنگی و اجتماعی خود را به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا لغو کرد.

او گفت: بزرگترین رویداد درختکاری تهران که قرار بود در پهنه‌ی جنگلی دریاچه، اجرا شود و با تدارکات گسترده‌ای همراه بود، کنسل شد.

پیمان با بیان اینکه از ابتدای اسفند، روزانه و بعضا تا سه نوبت در روز، تمام سرویس‌های بهداشتی، هندریل‌ها، مبلمان شهری، قایق‌ها و وسایل بازی مستقر در دریاچه ضدعفونی شد،گفت: از ۲۴ اسفند هم مطابق بخشنامه شهرداری، طی یک پیام تصویری، تعطیلی دریاچه توسط مدیرعامل مجموعه، اعلام شد.

او افزود: این تعطیلی شامل تمام غرفه‌ها، کانکسها، محوطه‌های بازی، وسایل ورزشی، قایق‌سواری و شهربازی است.

 مدیر روابط عمومی مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس با بیان اینکه با بنر‌های متعدد، موضوع تعطیلی به جهت شکستن زنجیره انتقال کرونا و نیز راه‌های پیشگیری (من جمله ممنوعیت منقل و قلیان) به اطلاع مردم رسانده شد و در رسانه‌ها نیز منعکس شد،تصریح کرد: با استفاده از رسانه‌های مجازی، پیام مدیرعامل مجموعه در خصوص تعطیلی دریاچه به اطلاع مردم رسید.

پیمانی ادامه داد: از این فرصت استفاده می‌کنم و مجددا از شهروندان عزیز تقاضا می‌کنم برای حفظ سلامت خود و اطرافیانشان و به جهت شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا، در خانه بمانند.

او گفت: ان‌شاالله به زودی، جشن ملی غلبه بر کرونا را همه با هم در مجموعه‌ی بزرگ دریاچه چیتگر جشن خواهیم گرفت. نوروز ما روزی است که مردمان سرزمینمان، سالم و سلامت و خوشحال باشند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 1 فروردین 99، کد مطلب: 7289915: www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین