پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۷۴۱۱
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴
عبدالرضا گلپایگانی مهم‌ترین اقدامات شهرسازی شهرداری تهران در سال 99 را تشریح کرد.

شعار سال: عبدالرضا گلپایگانی،  معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، در رابطه با اقداماتی که در سال 99 بناست در این معاونت انجام شود، گفت: سال 99 را می توانیم سال تغییر رویکرد شهرداری تهران در پروژه‌های شهرسازی بدانیم.

او افزود: برنامه ما در سال 99 اجرای 1000 پروژه در مقیاس محلات شهر تهران است.

گلپایگانی ادامه داد: این امر اقدام  بزرگی است که نیاز به ساماندهی دقیق و پیچیده دارد. پروژه‌هایی که می‌خواهیم تعریف کنیم و یا انجام بدهیم با مشارکت مردم شکل خواهد گرفت. امیدوارم مردم در این امر به ما کمک کنند و در کنار شهرداری باشند.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با اشاره به مهم‌ترین اتفاقاتی که در سال 99 رخ خواهد داد، افزود: به نظرم در سال 99  مهم ترین اتفاقی که در شهرداری تهران و مرتبط با همه حوزه ها رخ می‌دهد تغییر رویکرد بنیادین است که در بودجه 99 دیده شده است.

او اضافه کرد: علاوه بر آن اقدامات اساسی در خیابان ولیعصر به عنوان مظهر خیابان‌های کامل در شهر تهران در دستور کار است که از انتهای سال 98 در خیابان ولیعصر شاهد اتفاقات خوشایندی خواهیم بود.

گلپایگانی در پایان گفت: همچنین بر آن هستیم تا اقداماتی در زمینه کوتاه کردن زمان صدور پروانه با شدت بیشتری نسبت به سال 98 انجام بدهیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 5 فروردین 99، کد مطلب: 974300: www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین