پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۹۴۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۵
محمد سالاری با اشاره به اینکه اولویت مدیریت شهری پنجم توسعه میدانگاه‌هاست از اختصاص 30 میلیارد بودجه در متمم سال 98 برای این امر خبر داد.

شعار سال: محمد سالاری، رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران، در رابطه با ایجاد میدان‌گاه در پایتخت گفت: یکی از اولویت‌های مدیریت شهری پنجم، توسعه عرصه‌های عمومی مبتنی بر انسان محوری است. شهری که همه عرصه‌های عمومی آن و شبکه معابر و بزرگراهی مملو از پارک و تردد خودرو است.

او افزود: باید در این دوره مدیریت شهری گام‌هایی در راستای مقابله با رویکردهای خودرو محوری شهر برداریم. گام‌های اساسی و عملیاتی برای تحقق این رویکرد، ایجاد و توسعه میدان‌گاه‌ها، معابر و مناسب‌سازی عرصه‌های عمومی شهر است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: به همین منظور در برنامه پنج ساله سوم توسعه شهر تهران پیشنهاد دادیم تا سر فصلی در این رابطه مصوب شود و شهرداری تهران را مکلف کردیم هر سال تعدادی از این پلازاها را به سرانجام برسد.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران  با بیان اینکه خوشبختانه در این مدتی که گذشت تعدادی از آن در مقیاس‌های مختلف اعم از شهری و محله‌ای به سرانجام رسیده است، گفت: سازمان نوسازی شهرداری تهران اقدامات گسترده‌ای در حوزه بهسازی محیطی، پاتوق‌های محله‌ای، عرصه‌های عمومی کوچک و متوسط مقیاس در دل محلات و مناطق انجام داده که عموما به بهره‌برداری رسیده و یا در حال ساخت است.

او ادامه داد: در مقیاس شهری، منطقه‌ای مانند هفت تیر، عرشه فوقانی تونل 17 شهریور و ساماندهی میدان امام خمینی در حال انجام است.

سالاری افزود: همچنین خانه شهر و خانه بلدیه بناست ساخته شود. ضمن اینکه در بودجه متمم 30 میلیارد تومان برای توسعه پلازاهای شهری و میدانگاه‌ها پیش‌بینی کرده‌ایم که خوشبختانه با موافقت سایر همکاران قرار گرفت. در سال آینده یکی از اولویت‌های جدی است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 16 بهمن 98، کد مطلب: 959518: www.borna.news

 

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
0
0
چقدر باید هزینه بشه فقط برای این چند تا میدون
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین