پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۶۷۶۸
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰
ابراهیم طاهریان سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه در راستای بررسی روند فعالیت های بانک های ایران در ترکیه با رئیس و مسئولان شعبه بانک ملت در استانبول دیدار و گفت وگو کرد.

شعارسال: در ابتدای این نشست فرید مهر رئیس بانک ملت ایران دراستانبول با ارائه گزارشی ازروند فعالیت ها وعملیات بانکی در دوره پسا برجام را تشریح کرد .

فرید مهر با اشاره به اهمیت توسعه روابط و همکاری های بانگی مشترک میان دو کشور گفت : امور بانکی بستر توسعه روابط اقتصادی و تجاری است و امیدواریم مقامات بانکی ترکیه برخی موانع اداری را از مقابل چرخه مالی میان دو کشور حذف نمایند .

رئیس بانک ملت ایران در استانبول در این ارتباط افزود ؛ هم اکنون انجام عملیات بانکی سوییفت ، صدور و مبادله حواله های ارزی به لیر و یورو میان ایران و ترکیه بدون مشکل در حال انجام است ولی موانع جزیی باعث کندی تحرک در گردش مالی است .

ابراهیم طاهریان سفیر ایران در ترکیه با تشکر از فعالیت های کارکنان بانک ملت در ترکیه تصریح کرد ؛ توسعه روابط اقتصادی ، تجاری فی مابین ایران و ترکیه به شکلی معنا دار به تناسب ایجاد تسهیلات، رفع موانع و ارتقاء حجم مبادلات بانکی دو کشور وابسته است .

وی با اشاره به اهمیت اجرایی شدن اهداف مورد نظر روسای جمهوری ایران وترکیه افزود : همه دستگاه ها موظف به اجرای دستورات روسای جمهوری هستیم و بانک ها وظیفه تسهیل مالی اهداف وبرنامه های اقتصادی چشم انداز 30 میلیارد دلاری مورد نظر روسای جمهوری ایران وترکیه را به عهده دارند .

بانک ملت ایران در ترکیه دارای سه شعبه در شهر های ازمیر ، آنکارا و استانبول است .

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 5شهریور1395، کدخبر: 82204427: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین