پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۲۶۸۲۲۹
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
به همت گروهی از اصحاب رسانه و بخش خصوصی، جهت تبین برنامه های دستگاه های اجرایی و ارایه نمایی از نقش ها و عملکردهای صنایع گوناگون کشور همایش " صنعت و معدن، پیشران جهش تولید " در تیرماه برگزار می شود.

شعار سال: علی پاکزاد دبیر اجرایی همایش «صنعت و معدن، پیشران جهش تولید» در توضیح دلایل برگزاری این همایش گفت: با توجه به منویات رهبری ، سال 99 به عنوان جهش تولید مزین شده است، روندی که به شکلی منطقی باید به دنبال هدفگذاری و شعار سال 98 یعنی رونق تولید دنبال می شد.

در این رابطه بخش خصوصی و فعالین اقتصادی ضمن آنکه خود را برای تحقق این شعار که از مکنونات قلبی و خواسته واقعی ایشان نیز هست، آماده می سازند نیاز دارند بدانند که دولت به عنوان متولی سیاست گذاری های اقتصادی در سال 99 چه برنامه­ هایی را در این زمینه در دستور کار قرار داده است. تجربه نشان داده است که بیان این برنامه ها از طریق رسانه­ ها می تواند بخشی از نیاز فعالین را برطرف کند ولی به طور حتم ارتباط رو در روی فعالین اقتصادی با مدیران ارشد، سیاست گذاران و مجریان برنامه­ های فوق بسیار موثرتر از ارتباط یکسویه رسانه­ ای با ایشان خواهد بود. به همین منظور جمعی از اصحاب رسانه برآن شدند در تیرماه سال جاری همایشی با همین هدف برگزار کرده و فرصتی جهت این ارتباط رو در رو فراهم سازند.

دبیراجرایی در تشریح هدف برگزاری این همایش گفت: با توجه به تجربیات سال­ های اخیر و چالش­ های پیش روی رونق­ تولید که باید در جهت نیل به جهش تولید با آنها برخورد شود؛ به صورت خلاصه هدف از برگزاری همایش «صنعت و معدن، پیشران جهش تولید» تببین جایگاه نظام بانکی، مالیات، گمرک در تحقق جهش تولید در صنعت خواهد بود که در این راستا تلاش داریم راهبردهای عملیاتی در این بخش­ ها را ارایه کنیم.

وی در ادامه افزود: با توجه به اپیدمی کرونا و پرهیز از برگزاری اجتماعات همایش فوق در اواخر تیرماه برگزار خواهد شد، زیرا تاکنون تمامی پیش بینی های صورت گرفته از مراجع رسمی تاکید بر فروکش اپیدمی کرونا تا پیش از پایان بهار دارند و امیدواریم ضمن شکست کرونا بتوانیم در همایش «صنعت و معدن، پیشران جهش تولید» ضمن ارایه تصویری از الزامات و برنامه­ های پسا­کرونایی اقتصاد ایران به فرصت­ های پیش روی صنعت به مفهوم عام آن نیز بپردازیم و فرصتی فراهم آوریم تا فعالین اقتصادی کشور پاسخی جهت سئوالات و ابهامات خود در شرایط جدید داشته باشند.

دبیراجرایی همایش «صنعت و معدن، پیشران جهش تولید» در پایان ادامه داد: در اخبار بعدی در مورد ابعاد دیگر همایش و شرایط حضور در این همایش اطلاع رسانی خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت عصراقتصاد، تاریخ 9 فروردین 99، کد مطلب: 68861: www.asre-eghtesad.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین