پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۸۲۶۴
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲
رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دزفول گفت: با توجه به راه‌اندازی سامانه ثبت بیمه بیکاری کارگران لذا از افرادی که در پی شیوع ویروس کرونا شغل خود را از دست داده‌اند درخواست می‌شود در این سامانه ثبت نام کنند.
شعارسال: رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دزفول گفت: با توجه به راه‌اندازی سامانه ثبت بیمه بیکاری کارگران لذا از افرادی که در پی شیوع ویروس کرونا شغل خود را از دست داده‌اند درخواست می‌شود در این سامانه ثبت نام کنند.
 
مجتبی ظفری پور گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ⁧‫کرونا⁩ و حفظ سلامت ⁧‫کارگران⁩ بیمه شده مشمول ⁧‫قانون کار و تامین اجتماعی⁩ که شغل خود را از دست داده اند، از این پس برای ثبت درخواست بیمه بیکاری نیاز به مراجعه حضوری به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ندارند.
 
وی  افزود : به منظور رعایت مهلت قانونی بیمه بیکاری، کارگران مشمول ظرف مدت حداکثر یک ماه پس از بیکاری برای برقراری مستمری بیمه بیکاری به سامانه Www.⁦bimebikari.mcls.gov.ir⁩ مراجعه کنند.
 
رییس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی دزفول با بیان اینکه توضیح و راهنمایی لازم در این سامانه آمده است گفت: کارگران شاغل در کارگاه های تولیدی در صورت رعایت نشدن دستورالعمل های بهداشتی در کارگاه محل اشتغال خود با تماس به سامانه تلفنی ۱۹۰ مرکز بهداشت موارد غیربهداشتی را گزارش کنند تا در اسرع وقت بازرسان کار و بازرسان بهداشت حرفه ای برای بررسی موضوع و ارایه تذکر و توصیه های لازم در کارگاه حاضر شوند .
 وی افزود: در صورت انجام ندادن اقدامات لازم از سوی کارفرما برخورد قانونی و قضایی از طریق مراجع قضایی صورت می گیرد.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری  خبرآنلاین  ،تاریخ انتشار: 11   فروردین    1399،کدخبر:  1370800 ،www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین