پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۹۰۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۳
کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق امروز اعلام کرد که پیامد هرگونه اقدام علیه حشد شعبی برای منافع آمریکا در عراق و منطقه بسیار سنگین خواهد بود. «کریم علیوی» عضو کمیته امنیت و دفاع پارلمان عراق طی گفتگو با سایت المعلومه اظهار داشت که پیامد هرگونه اقدام و تحرک علیه حشد شعبی و فرماندهان آن و گروه‌های مقاومت توسط نیرو‌های آمریکایی٬ پاسخی قاطع ضد منافع واشنگتن در عراق و منطقه دارد و برای آن سنگین خواهد بود.

شعار سال: «کریم علیوی» عضو کمیته امنیت و دفاع پارلمان عراق طی گفتگو با سایت المعلومه اظهار داشت که پیامد هرگونه اقدام و تحرک علیه حشد شعبی و فرماندهان آن و گروه‌های مقاومت توسط نیرو‌های آمریکایی٬ پاسخی قاطع ضد منافع واشنگتن در عراق و منطقه دارد و برای آن سنگین خواهد بود.

وی تأکید کرد: ما از حمایت نیرو‌های حشد شعبی به‌عنوان نیروی ایدئولوژیکی که خون‌های پاک خود را برای محافظت از کشور و ملت عراق در برابر توطئه‌های آمریکا و هم‌پیمانانش فدا کرده‌اند هرگز دست نمی‌کشیم.

علیوی خاطرنشان کرد که حشد شعبی یک گروه قدرتمند و مقتدر است و آمریکا به‌خوبی این را می‌داند؛ هر اقدامی که واشنگتن علیه حشد شعبی انجام می‌دهد ناکام است٬ چرا که مبارزان حشد شعبی دارای اراده‌ای راسخ و از حمایت همه ملت و گروه‌های عراق برخوردارند.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 16  فروردین    99، کد خبر:   2236148، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
0
0
آمریکا باید انتقام عین الاسد رو بگیره ولی یادش رفته یکی بزنی ده تا میخوری
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین