پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۰۵۰۴
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران از ناهماهنگی‌های به وجود آمده در تعطیلی واحد‌های عرضه کننده لوازم یدکی، در حالی که تعمیر کاران در این ایام به خدمات دهی مشغولند، انتقاد کرد. علیرضا نیک آیین افزود: در ایام پایانی سال همزمان با شیوع کرونا در کل کشور، یک شتاب زدگی در دسته بندی تعطیلی یا باز […]رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران از ناهماهنگی‌های به وجود آمده در تعطیلی واحد‌های عرضه کننده لوازم یدکی، در حالی که تعمیر کاران در این ایام به خدمات دهی مشغولند، انتقاد کرد.
شعار سال: علیرضا نیک آیین افزود: در ایام پایانی سال همزمان با شیوع کرونا در کل کشور، یک شتاب زدگی در دسته بندی تعطیلی یا باز بودن اصناف را شاهد بودیم، به طوری که مقرر شد همکاران اتحادیه تعمیرکاران خودرو در ایام عید به ادامه فعالیت بپردازند، اما همزمان عرضه کنندگان و فروشندگان لوازم یدکی تعطیل باشند.

به گفته وی، این تصمیم فقط ضرر و زیان همکاران ما را به دنبال داشت، زیرا در وهله نخست شهر تعطیل بود و مراجعه اندکی به واحد‌ها انجام می‌شد و فقط هزینه‌های زیاد ضدعفونی کردن واحدها، هزینه برق و هزینه‌های کارگری را برایمان به دنبال داشت.

این مقام صنفی ادامه داد: از طرفی تعطیلی واحد‌های عرضه کننده لوازم یدکی و کمبود لوازم یدکی و قطعات مورد نیاز، موجب شد در عمل تعمیرکاران قادر به انجام کار نباشند؛ تعطیلی که با بازگشایی بخشی از صنوف کم خطر از امروز نیز همچنان باقی است و سبب شده باز بودن تعمیرگاه‌ها در عمل بی فایده باشد.

وی یادآور شد: این اتحادیه فقط خودرو‌های سواری را تحت پوشش ندارد، بلکه به اتوبوس‌ها و کامیون‌ها نیز که به حمل مسافر بار، سوخت، کالا‌های اساسی، عملیات امدادی و ... مشغولند نیز سرویس دهی دارد، اما با این تصمیم در عمل کار قفل شد.

نیک آیین خاطر نشان کرد: از حدود ۱۰ روز پیش اعتراض خود را در این زمینه به اتاق‌های اصناف تهران و ایران وارد کردیم، اما موضوع تجمع افراد در واحد‌های عرضه‌کننده لوازم یدکی را بهانه کرده‌اند، در حالی که مشابه همین وضعیت را در تعمیرگاه‌ها شاهدیم.

همچنین، رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودروی تهران با اشاره به سال ۹۸ یادآور شد: عمده شکایت‌های انجام شده به این اتحادیه در سال گذشته، بی‌کیفیتی قطعات یدکی بود که ضرر و زیان زیادی به مجموعه وارد کرد.

نیک آیین اظهار داشت: به دلیل تحریم‌ها تامین کنندگان قطعه قادر به همکاری با شرکت‌های اصلی و مادر جهانی نیستند و به همین دلیل شاهد وفور قطعات تقلبی و بی کیفیت در بازار هستیم.

وی به بازدید از واحد‌های بدون مجوز تعمیر خودرو در سال گذشته اشاره کرد و گفت: حدود هزار و ۸۰۰ مورد اخطار به این واحد‌ها در سطح تهران داده شد و قصد داریم آن‌ها را آموزش داده و تحت پوشش این اتحادیه در آوریم.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازسایت اتاق اصناف تهران، تاریخ انتشار: 24 فروردین 1399 ، کدخبر: _ ، www.otaghasnaftehran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین