پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۲۳۷۸
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۶
فربد زواره بین کرد: مسئولان شرکت‌های خودروسازی نسبت به جان و سلامتی مردم بی‌تفاوت هستند، زیرا استاندارد یورو ۵ به‌منظور کاهش تولید آلاینده‌ها و جلوگیری از آلودگی هوا تبیین شده است.

شعار سال: فربد زاوه، کارشناس صنعت خودرو اظهار داشت: مسئولان شرکت‌های خودروسازی نسبت به جان و سلامتی مردم بی‌تفاوت هستند، زیرا استاندارد یورو ۵ به‌منظور کاهش تولید آلاینده‌ها و جلوگیری از آلودگی هوا تبیین شده است.

وی بیان کرد: همچنین از زمانی که استاندارد یورو صفر در کشور اجرایی شد تاکنون هیچ زمانی ارتقای استانداردها بدون بحث و مقاومت خودروسازان نبوده است. مدیران جدید سایپا و ایران‌خودرو نیز راه مدیران گذشته را در پیش‌گرفته‌اند و همواره از دولت‌ها به بهانه تحریم، تقاضای ارز و اعطای تسهیلات دارند. اما خود برای بالا بردن کیفیت محصولات قدمی برنمی‌دارند.

زواره افزود: خودروسازان با اصرار و فشار توانستند استانداردهای ایمنی خودرو را لغو کرده و برای استانداردهای محیط زیستی چانه‌زنی کنند. این شرکت‌های بزرگ به بهانه اینکه، عملی کردن استاندارد یورو ۵ مساوی با افزایش قیمت خودرو است از انجام آن شانه خالی می‌کنند. این در حالی است که قیمت‌های فعلی خودرو نیز بالا بوده و مردم قدرت خرید ندارد. با اجرای این استاندارد شاید بتوان از آلودگی هوا کم و به‌سلامتی مردم اهمیت داد.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری 90 اقتصادی، تاریخ انتشار 5    اردیبهشت    99، کد خبر:    2130165، www.90eghtesadi.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین