پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۳۰۷۹
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷
ابوالفضل سروش تاکید کرد: در هنگام فروش بلیت در ایستگاه‌های مترو باید به مردم ماسک و دستکش به‌صورت رایگان عرضه شود زیرا بسیاری از استفاده کنندگان از مترو توانایی پرداخت هزینه آن را ندارند.
شعارسال:ابوالفضل سروش با انتقاد از طرح اجباری شدن ماسک در مترو از اجرا کنندگان طرح خواست تا هزینه آن را تقبل کنند.
 
ایرج حریرچی، معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از الزامی شدن استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومی بر اساس مصوبه امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا خبر داد. تصمیمی که پس از آن واکنش‌های بسیاری در بر داشت. در همین راستا معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اجباری شدن ماسک در وسایل حمل و نقل عمومی قول عرضه ارزان قیمت این ماسک‌ها را در متروها داد. از سوی دیگر فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران، عنوان کرد موضوع اجباری شدن استفاده از ماسک در مترو به این مجموعه ابلاغ رسمی نشده اما پس از ابلاغ و بررسی گروه ویژه و اتخاذ سیاست‌گذاری‌ها استفاده اجباری از ماسک در مترو اجرا می‌شود.
 
این تصمیم گیری در روزهایی که مردم با مشکلات اقتصادی عدیده دست و پنجه نرم می‌کنند با انتقادهایی رو به رو شد نیاز ارائه ماسک رایگان را بیش از پیش یادآور شد.
 
در همین راستا، ابوالفضل سروش، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: ستاد ملی مقابله کرونا در این زمینه باید تمهیداتی بیندیشد تا بار مالی این امر بر مردم تحمیل نشود و در هر ایستگاه مترو تجهیزاتی مخصوص تعبیه شود.
 
او تاکید کرد: در هنگام فروش بلیت در ایستگاه‌های مترو باید به مردم ماسک و دستکش به‌صورت رایگان عرضه شود زیرا بسیاری از استفاده کنندگان از مترو توانایی پرداخت هزینه آن را ندارند.
 
نماینده تهران و عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: زمانی که چنین تصمیم اخذ می‌شود باید مسئله تامین این اقلام نیز مورد توجه قرار می‌گرفت تا مردم در راه استفاده از حمل و نقل عمومی با مشکل مواجه نشوند. این اقدام صحیح نیست و مسئولین مربوطه باید تدابیری برای آن بیندیشند.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از   خبرگزاری  برنا ،تاریخ انتشار: 9 اردیبهشت   1399،کدخبر: 994333 ،www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین