پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۳۲۴۲
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
سرویس جدید تپسی با عنوان «سپید»، برای ارائه سفرهای بهداشتی‌تر و ایمن‌تر در شرایط شیوع ویروس کرونا راه‌اندازی شد. در خودروهای فعال در این سرویس، فضای بین مسافر و راننده جدا شده و سفیران، خودرو را پیش از سوار شدن هر مسافر، ضدعفونی می‌کنند.

شعار سال:سرویس جدید تپسی با عنوان «سپید»، برای ارائه سفرهای بهداشتی‌تر و ایمن‌تر در شرایط شیوع ویروس کرونا راه‌اندازی شد. در خودروهای فعال در این سرویس، فضای بین مسافر و راننده جدا شده و سفیران، خودرو را پیش از سوار شدن هر مسافر، ضدعفونی می‌کنند.

همچنین سفیران سرویس «سپید» به صورت مستمر غربالگری می‌شوند تا از سلامت آنها اطمینان حاصل شود. تپسی برای این کار، ایستگاه‌هایی را در سطح شهر تهران راه‌اندازی کرده و رانندگان موظف هستند دو بار در هفته، برای سنجش تب، به این ایستگاه‌ها مراجعه کنند.

سرویس جدید تپسی با عنوان «سپید» راه‌اندازی شد

سرویس سپید تپسی در حال حاضر برای تمامی کاربران شهر تهران در دسترس است و در ادامه، در سایر شهرها نیز در فعال خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته ازسایت تحلیلی خبری عصر ایران ،تاریخ  10 اردیبهشت 1399، کد خبر: ۷۲۵۹۵۴،www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین