پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۳۵۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۸
در هفته‌ای که گذشته دو خودروسازی بزرگ کشور پیش‌فروش محصولات خود را آغاز کردند اما به نظر می‌رسد مشکلات ثبت نامی در سال ۹۹ نیز ادامه دارد.

شعار سال :در هفته‌ای که گذشته دو خودروسازی بزرگ کشور پیش‌فروش محصولات خود را آغاز کردند اما به نظر می‌رسد مشکلات ثبت نامی در سال ۹۹ نیز ادامه دارد.

دو خودروساز بزرگ کشور اولین پیش‌فروش‌های خود را در هفته‌ای که سپری شد انجام دادند.

در طرح پیش فروش محصولات سایپا که از دیروز هفتم اردیبهشت ماه آغاز شده، ظرفیت فروش برای پنج استان باقی مانده و امکان خرید خودرو فراهم است.

طبق دستورالعملی که شرکت سایپا، متقاضیانی که در ۱۸ ماه گذشته تاکنون خودرو نام‌نویسی کرده‌اند، نمی‌توانستند در طرح پیش‌فروش این هفته شرکت کنند.

محصولات سایپا شامل کوییک دنده‌ای، ساینا آپشنال، کوییک R، تیبا صندوق دار آپشنال و تیبا ۲ آپشنال (پلاس) است که زمان تحویل این خودروها هفته چهارم بهمن و اسفند ۹۹ خواهد بود.

پس از سایپا ایران‌خودرو نیز طرح پیش‌فروش پنج محصول خود را در روز سه‌شنبه نهم اردیبهشت ماه با موعد تحویل در سال ۹۹ و ۱۴۰۰ اجرا کرد.

در اطلاعیه ایران‌خودرو آمده بود، مشتریانی که ۳۶ ماه گذشته در شرکت‌های ایران خودرو و سایپا اقدام به ثبت نام کرده‌اند و یا در این مدت خودرو تحویل گرفته‌اند مجاز به ثبت نام دراین بخشنامه نیستند.

اما اظهارات مخاطبان از وضعیت پیش‌فروش هر دو خودروساز نشان می‌دهد مشکلات ثبت نام اینترنتی خودرو هنوز حل نشده و بسیاری از متقاضیان را پس از ساعت‌ها کار با سایت موفق ثبت سفارش نشده‌اند که برخی از این اظهارات را در زیر بخوانید؟

«پول واریز نکنید برید با هر پولی دارید ماشین بخرید .ما دوساله پول ریختیم نه ماشبن دادن نه پولمون»

« ۵ ماه پیگیر هستم که یک خودرو ثبت نام کنم. ولی نمی شود که نمی شود.»

«کاش انقدر سایت و دستکاری نمیکردن تا مردم عادی هم بتونن وارد بشن من که خودم و کشتم ولی نشد یا الکی میزنه کد امنیتی و درست وارد کنید یا تا یه مرحله ای میره درگاهش بسته میشه»

«ما پول از بانک گرفتیم وپولمون تو سپرده بود و خارج کردیم و از صبح درگیر این ثبت نام بودیم و تا اخرین مرحله میزفتیم ولی باز میزد از اول»

«ما چند نفربودیم نتونستیم یه مورد ثبت نام کنیم به هر که میگفتیم میگفتن شما باید به یه افرادی هستن پول بدی تا ثبت نامت بکنن»

«طلاهامو فروختم به امید اینکه شاید یه ماشین بخریم از ساعت۱۱ تا ۴ خودم پسرم خواهرم پشت سایت نشستیم حتی تا پای پرداخت رفتیم ولی همش سرکاری بود امیدوارم مسئولان اینو بخونن شاید کمی عذاب وجدان بگیرن»

«دقیقا سر ساعت ۱۱ صبح مورخ ۹ اردیبشهت وارد سایت شدم و سایت با مشکل مواجه شد و بعد از نیم ساعت که درست شد همه خودروها فروش رفته بودن»

«من خیلی امتحان کردن رفتم کافی نت ثبت نام گفت نمیشه گفتم بس چه کار کنم آخر اب پاکی ریخت رو دستم گفت افراد خاصی میتونن ثبت نام کنن گفتم ولش کن نخواستیم»

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تجارت نیوز،تاریخ انتشار:12اردیبهشت1399،کد خبر: 446893،tejaratnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
0
0
باز هم مثل همیشه سایت در چند دقیقه هنگ می کرد و اجازه نداد خرید کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین