پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۳۹۳۱
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی با اعطای لوح تقدیر به «کسری غفوری»، مدیرعامل فولاد خراسان از تلاش‌های هدفمند و اثرگذار این مجتمع تقدیر کرد.

شعار سال:در متن تقدیر نامه خانم «هاجر چنارانی»، نماینده مردم شریف نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی خطاب به «مدیرعامل فولاد خراسان» آمده است: در وضعیت نابسامان اقتصادی کشور، مشاهده این موفقیت‌ها در بزرگ‌ترین بنگاه صنعتی شرق کشور امیدبخش و ارزش آفرین است و دلیلی بر مدیریت ارشد هوشمندانه و تلاش فراگیر تک‌تک کارکنان و مدیران این شرکت است.

 

taghdinameh55.jpg

kasraghafori410.jpg

بر اساس این گزارش در این لوح تقدیر با اشاره به اهتمام به تلاش‌های مدیرعامل در راستای تحقق چشم‌اندازهای مجتمع، حمایت‌های بی‌دریغ از کارکنان و رشد مثبت تراز تجاری این صنعت در وضعیت بحرانی تحریم‌های اقتصادی کشور قدردانی شد.

گفتنی است فولاد خراسان با کسب رکوردهای متعدد در حوزه‌های تولید، تامین، فروش، صادرات، ارتقای انگیزه و توجه ویژه به توانمندسازی نیروی انسانی و نیز ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و همچنین به عنوان معین اقتصادی منطقه یکی از بنگاه‌های موفق اقتصادی محسوب می‌گردد.

شعار سال، با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته از سایت گسترش نیوز،تاریخ 14 اردیبهشت 1399، کد خبر:97216،www.gostaresh.news

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین