پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۴۳۴۱
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱
سازمان یونیسف در گزارشی اعلام کرد:بیش از 19 میلیون کودک در سال 2019 و در جریان جنگ ها و درگیری های داخلی در کشورهایشان، از خانه و کاشانه خود آواره شده اند.بر اساس گزارش یونیسف ، در پایان سال 2019، حدودا 46 میلیون نفر در داخل کشورهای مختلف جهان به دلیل جنگ و خونریزی، آواره شده اند که حدودا 19 میلیون نفر از آن ها را جمعیت کودکان تشکیل می دهند.

شعار سال:صندوق کودکان ملل متحد موسوم به یونیسف در گزارشی اعلام کرد: بیش از 19 میلیون کودک در سال 2019 و در جریان جنگ ها و درگیری های داخلی در کشورهایشان، از خانه و کاشانه خود آواره شده اند.

بر اساس گزارش یونیسف ، در پایان سال 2019، حدودا 46 میلیون نفر در داخل کشورهای مختلف جهان به دلیل جنگ و خونریزی، آواره شده اند که حدودا 19 میلیون نفر از آن ها را جمعیت کودکان تشکیل می دهند. 

مناطقی نظیر غرب و مرکز آفریقا و همچنین خاورمیانه و شمال آفریقا، بیشترین تعداد کودکانی را به ثبت رسانده اند که به دلیل خشونت و جنگ ، آواره شده اند. 

یونیسف هشدار داده که شیوع جهانی ویروس کرونا ، جان این کودکان را به شدت تهدید می کند و برای این مساله باید چاره ای اندیشید.

شعار سال، با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری موج ، تاریخ 16 اردیبهشت 1399،کدخبر: 328951،www.mojnews.com،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین