پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۵۰۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۹
نماینده منتخب مردم تهران می‌گوید: هر نوع رایزنی پنهانی و زدو بند و قول و قرار و چانه‌زنی، خارج از محدودۀ مشاوره بین همه نمایندگان اکثریت، موجب انحراف می‌شود و به مدیریت سالم مجلس لطمه می زند.

شعار سال: «مصطفی میرسلیم»، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم، در پاسخ سوال خبرنگار خبرگزاری برنا مبنی بر اینکه «دو، سوم نمایندگان منتخب تجربه اول ورود به بهارستان را دارند آیا برگزاری دوره‌های آموزشی برای آن‌ها ضرورت ندارد؟» گفت: آشنایی نمایندگان منتخب جدید که سابقۀ آشنایی با فعالیت‌های قوۀ مقننه ندارند بسیار ضروری است و در اوایل اسفند ماه ۱۳۹۸ از رئیس مجلس درخواست کردم امکان آن را فراهم آورد.

او افزود: ظاهرا براثر مشکل بیماری همه‌گیر کرونا آن کار نتوانست درست انجام گیرد؛ حتی در اواخر فروردین تلاشی صورت گرفت که باز به دلیل مثبت شدن آزمون کرونای برخی از دعوت شدگان، آن اقدام نیز نیمه تمام تعطیل شد. باید سعی شود در فرصت باقی مانده حتی الامکان جبران شود.

منتخب مردم در مجلس یازدهم درباره چانه‌زنی‌ها برای ریاست مجلس و عطف توجه به این موضوع اظهار کرد: این قبیل چانه‌زنی‌ها در دوره‌های گذشته نیز کم و بیش وجود داشته است.

میرسلیم با بیان اینکه انتخاب قانونی هیات رئیسه صرفا به رأی نمایندگان مجلس وابسته است، خاطرنشان کرد: به نظر من هر نوع رایزنی پنهانی و زدو بند و قول و قرار و چانه‌زنی، خارج از محدودۀ مشاوره بین همه نمایندگان اکثریت، موجب انحراف می‌شود و به مدیریت سالم مجلس لطمه می‌زند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: برای اولین دوره مجلس در گام دوم انقلاب نباید از روش‌هایی که باعث تضعیف این رکن اصلی مردمسالاری دینی می‌شود، استفاده کرد.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار 20 اردیبهشت    99، کد خبر:    998905، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
0
0
فعلا که رقابت و دعوا سر کرسی ریاست مجلس هست.کلا جریان های سیاسی انگار از درون هم با خودشون مشکل دارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین