پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۵۷۹
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: قسمت اعظم جاده‌ها و محورهای کشور تحت پوشش تردد شمارها می‌باشد و بالغ‌بر ۱۷۰۰ دستگاه تردد شمار راه‌های کشور را رصد و تحت پوشش دارد.

شعارسال: داود کشاورزیان، با اشاره به نصب سامانه هوشمند پایش تردد ناوگان عمومی در کشور اظهار داشت: به‌تدریج و بازمان بندی‌های مشخص‌شده هم ناوگان عمومی و هم مسافربری کشور مجهز سامانه پایش تردد می‌شوند.

وی بابیان اینکه در سامانه هوشمند پایش تردد، میزان کارکرد ناوگان و میزان فعالیت راننده قابل‌دسترسی است، خاطرنشان کرد: پروژه‌های دیگری هم درزمینه ارتقای ایمنی راه‌ها در سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تعریف‌شده که به‌تدریج عملیاتی خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی به وجود بیش از 1700 دستگاه تردد شمار در جاده‌های کشور اشاره کرد و گفت: قسمت اعظم جاده‌ها و محورهای کشور تحت پوشش تردد شمارها می‌باشد و بالغ‌بر 1700 دستگاه تردد شمار راه‌های کشور را رصد و تحت پوشش دارد.

وی مهم‌ترین وظیفه تردد شمارها را ارزیابی و مشخص کردن وضعیت جاده‌ها دانست و عنوان کرد: با اطلاعاتی که از این دستگاه‌ها به دست می‌آید می‌توان برنامه‌ریزی مناسبی برای راه‌ها و دسترسی‌ها به محورها داشت که این اطلاعات می‌تواند برای توسعه راه‌ها تأثیرگذار باشد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 11شهریور1395، کدخبر: 1175514: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین