پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۷۶۲۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹
تاریخ ۶ خرداد برای بازگشایی دانشگاه‌ها ملغی شد؛ احتمال بازگشایی مقاطع تکمیلی از ۱۶ خرداد/ ترم تحصیلی دانشگاه‌ها به احتمال زیاد تا تیرماه ادامه می‌یابد.
شعار سال: علی اکبر حق دوست معاون اموزشی وزارت بهداشت:
ستاد ملی مقابله با کرونا تصویب کرد به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور به میزانی که آموزش از حالت حضوری خارج شد، ترم می تواند ادامه پیدا کند و بنابراین به نظر می رسد با شرایط فعلی، به احتمال زیاد ترم تحصیلی تا انتهای تیرماه ادامه پیدا می کند. با توجه به شرایط موجود زمان برگزاری امتحانات این دانشگاه ها تغییر پیدا می کند.

اولویت بازگشایی دانشگاه ها با مقاطع تحصیلات تکمیلی خواهد بود مقطع تحصیلات تکمیلی به احتمال زیاد از ۱۶ خرداد ماه به بعد بازگشایی می شود.

به احتمال زیاد بعد از ۱۵ یا ۱۶ خرداد ماه به تدریج کارهای آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی به صورت هدفمند آغاز می شود، البته این کار منوط به موافقت نهایی ستاد ملی مقابله با کرونا است.

دانشگاه ها با در نظر گرفتن شرایط و هماهنگی با وزارتخانه متبوع خود زمان دقیق بازگشایی را تصمیم گیری می کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت ویکی گرام، تاریخ انتشار: 24 اردیبهشت 1399، www.wikigeram.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Italy
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
مگه نمیگن هنوز کرونا کنترل نشده پس چرا دارند دانشگاه و مدرسه ها را باز می کنند خب همین مسائل باعث رفت و آمد بیشتر و مسائل بعدی میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین