پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۶۹۵
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر از ورود دادستان تهران به موضوع پارک جردن خبرداد.

شعار سالمحمد حقانی همچنین در مورد تخریب پارکی در خیابان جردن با اشاره به ورود دادستان تهران به این موضوع، گفت: 40 سال است که این قطعه زمین بلاصاحب رها شده بود و هیچ کس خبری از مالک آن نداشت!

وی با بیان اینکه 26 سال پیش این قطعه زمین با کاشت چندین اصله درخت به فضای سبزی برای اهالی تبدیل شد، گفت: حالا مالک پس از 40 سال آمده و درخواست بازپس‌گیری زمینش را دارد.

رییس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران با اشاره به شکایت مالک از شهرداری تهران به دیوان عدالت اداری، گفت: دیوان عدالت نیز رای به نفع مالک داده و از شهرداری خواسته نسبت به بازپس‌دهی این زمین اقدام کند و حالا قسمت جلویی پارک را محصور و در حال ساخت و ساز هستند.

حقانی با طرح این سوال که آیا می‌دانید در خیابان جردن زمین متری چند است؟ گفت: قطعا با توجه به پهنه این خیابان به زودی شاهد ایجاد شدن برج اداری ـ تجاری هستیم و این در حالی است که مردم پس از 26 سال بر روی این پارک حق و حقوقی دارند.

وی با بیان اینکه شهرداری باید نسبت به جلب رضایت این مالک اقدام می‌کرد و زمین دیگری را به عنوان معوض به این فرد می‌داد، گفت: خوشبختانه باخبر شدیم که دادستان نیز تهران به این موضوع وارد شده و درخواست بررسی موضوع آن هم با قید فوریت را صادر کرده که امیدواریم اتفاق خوبی در این خصوص رخ دهد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري ایسنا، تاریخ انتشار: 13 شهریور 1395، کد مطلب: 95061308296:www. isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین