پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۷۰۲
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳
‌رئیس سازمان شیلات ایران گفت: سال گذشته یک میلیون تن انواع آبزیان در کشور تولید شده است.

شعار سال: حسن صالحی در مراسم آغاز به‌کار پرورش ماهی به روش پرورش در قفس در سد ایوشان، افزود: در مرحله نخست سالانه 200 تن ماهی قزل آلا از این سد برداشت می‌شود و در مراحل بعدی حجم پرورش و تولید ماهی سردآبی در این سد تا 1500 تن افزایش می‌یابد.

وی همچنین از امضاء یک تفاهم نامه دو جانبه بین سازمان شیلات ایران و استانداری لرستان خبر داد و افزود: بر این اساس تولید آبزیان در استان حدود 20 هزار تن افزایش یافته و لرستان را به عنوان پایلوت آبزی پروری در بین استان‌های غیر ساحلی انتخاب شده است.

رئیس سازمان شیلات ایران گفت: در سال گذشته یک میلیون تن انواع آبزیان در کشور تولید شده است که از این مقدار 400 هزارتن از طریق آبزی‌پروی و 600 هزارتن از صید دریا و اقیانوس به‌دست آمده است.

با حضور حسن صالحی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران و استاندار لرستان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان و مسئولان محلی سد ایوشان خرم‌آباد زیر طرح پرورش ماهی در قفس قرار گرفت.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري ایسنا، تاریخ انتشار: 13 شهریور 1395، کد مطلب: 95061308469:www. isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین