پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۷۵۰۸
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۲
امسال روز جهانی قدس، بدلیل رعایت پروتکل های بهداشتی ، عاری از حضور فیزیکی مردم در عرصه بود. اما کدهای زیادی در فضای رسانه ای و شبکه های اجتماعی در خصوص عاقبت رژیم اشغالگر قدس، رد و بدل شد که جای توجه و تاکید خاص دارد. گزارش حاضر بشکل مصداقی ، به سه مورد از این کدها پرداخته است.

شعار سال: روز قدس امسال همانند دیگر آئین ها و مراسم که به علت شیوع کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی لغو شده بودند،برگزار نشد اما می شد حال و هوای آن را در شهر دید و مردمی  که غبطه می خوردند چرا برگزار نشد.در این جا ویدئویی را مشاهده می کنید از دیوارنگاری میدان ولیعصر به مناسبت روز قدس امسال؛

تعداد بازدید : 13
 
آرماني مشترک ميان ملتهاي آزاده جهان

از دیوارنگاری میدان ولیعصر تا دعوت از میثم مطیعی در مسجدالاقصی و عبارت حسینه امام خمینی(ره)

میثم مطیعی در جدیدترین پست توئیتری خود، مطلبی را در حمایت از آزادی فلسطین و اقامه نماز مسلمانان در مسجدالاقصی منتشر کرد.

 میثم مطیعی استاد دانشگاه و مداح اهل بیت(ع)، امروز به مناسبت روز جهانی قدس، در حساب توئیترش، مطلبی را منتشر کرد و به باور آزاد سازی هرچه سریعتر قدس و اقامه نماز در مسجد الاقصی جامه عمل پوشاند.

میثم مطیعی در حساب توئیتری خود نوشت:

"«دیروز تماس گرفتند برای شعرخوانی قبل از خطبه‌های آقا در مسجد الاقصی دعوت کردند»

این آرزو و خیال نیست، یقین و باور است. به زودی محقق خواهد شد."

از دیوارنگاری میدان ولیعصر تا دعوت از میثم مطیعی در مسجدالاقصی و عبارت حسینه امام خمینی(ره)

در این زمینه می توان به ترجمه عبارت نصب شده در حسینیه امام خمینی (ره) نیز اشاره داشت که در سخنرانی روز قدس رهبر انقلاب دیده می شد.

در سال ۲۰۱۸، شعار «سنُصلّی فی القُدس» (به زودی در قدس نماز می‌خوانیم) به عنوان شعار جهانی روز قدس در کشور‌های عربی اعلام شد.

آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب هم در دیدار وزیر اوقاف و جمعی از علمای سوریه در دهم اسفند ۹۶ در سخنان خود فرموده بودند «امیدوارم که ان شاء الله آن روزی که شما در قدس نماز جماعت می‌خوانید را ببینید و ببینیم.»

امسال روز جهانی قدس، بدلیل رعایت پروتکل های بهداشتی ، عاری از حضور فیزیکی مردم در عرصه بود. اما کدهای زیادی در فضای رسانه ای و شبکه های اجتماعی در خصوص عاقبت رژیم اشغالگر قدس، رد و بدل شد که جای توجه و تاکید خاص دارد. در این گزارش بشکل مصداقی ، به سه مورد از این کدها پرداخته شد.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین