پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۹۱۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
قاسم سلیمانی گفت:باید خیلی معطل اعتبارات دولتی نشویم و در قالب قرارداد تولید که خطوط انتقال آب متناسب با سرمایه گذاری اجازه می دهیم تا برگشت سرمایه به آنها بازگردد. راه سریعتر انجام پروژه ها را واگذاری به بخش خصوصی و بنیادها عنوان کرد و بخش خصوصی در ازای سرمایه گذاری برای اجرا مدتی طبق تفاهم نامه بهره بردار می شوند.

شعار سال: قاسم سلیمانی دشتکی روز یکشنبه در نشست کمیته پالایش استان ایلام اظهار داشت: در بحث سامانه گرمسیری بخشی از کار انجام شده و برای اتمام و بهره برداری پروژه نیازمند تخصیص اعتبار هستیم.

وی افزود: تلاش زیادی شد که طرح سامانه گرمسیری انجام شود اما به دلیل اختلاف اعتبار از ارز نیمایی این پروژه به تعویق افتاد و به دلیل اختلاف نظر و بحث ارزی منتفی شد. 

استاندار ایلام یادآور شد: شاید بهتر بود که این اعتبار را می پذیرفتند که کسری آن جبران شود اما با منتفی شدن اعتبار ارزی اکنون مجدد به دنبال آن هستند که اصل اعتبار برگردد.

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه در بحث افتتاحیه ها با حضور رییس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس، درخواست تکمیل ۲ پروژه داشتیم که دارای نقص و مشکل بودند، گفت: یکی طرح سامانه گرمسیری و دیگری طرح احیا بود که یکی از آنها وزارت نیرو و دیگری وزارت جهاد کشاورزی تعلل کرده بود.

استاندار ایلام با اشاره به این مطلب که در طرح گرمسیری وزارت نیرو بین ۴۰ تا ۵۰ درصد پیشرفت دارد، تصریح کرد: رییس جمهور دستور دادند که طرح گرمسیری امسال به اتمام برسد اما برای دو سال تقسیم کار شده است، یعنی امسال در بخش کنجانچم و مابقی در سال ۱۴۰۰ عملیاتی شود.

وی در ادامه ضمن اینکه پیشنهاد داد اگر پروژه ها را خرد تر کنیم شاید سریعتر به نتیجه برای اجرا برسیم، افزود: به جای اینکه منتظر دولت باشیم، باید تلاش کنیم تا سرمایه گذار پیدا کنیم و خطوط اجرا را انجام دهند.

سلیمانی دشتکی اضافه کرد: اگر بتوانیم این طرح بزرگ را خرد کنیم، سرمایه گذار از استانهای مختلف هست که اجاره کنند و قرارداد ببندند و بهره بردار شوند و بایست متناسب با سرمایه گذار خود زمین را در اختیار بگیرند تا پس از بازگشت سرمایه این املاک را به مردم واگذار کنند.

استاندار ایلام ادامه دار: باید خیلی معطل اعتبارات دولتی نشویم و در قالب قرارداد تولید که خطوط انتقال آب متناسب با سرمایه گذاری اجازه می دهیم تا برگشت سرمایه به آنها بازگردد.

سلیمانی دشتکی راه سریعتر انجام پروژه ها را واگذاری به بخش خصوصی و بنیادها عنوان کرد و گفت: بخش خصوصی در ازای سرمایه گذاری برای اجرا مدتی طبق تفاهم نامه بهره بردار می شوند.

وی گفت: فرمانداران و امور آب نیز آگهی بدهند و هرکس در مناقصه برنده شد بتواند کار تکمیل طرح را انجام دهد.

استاندار ایلام با تاکید بر استفاده از کمک بنیادها در این شرایط افزود: با بنیاد برکت و بنیاد مستضعفان مکاتبه شود برای سرمایه گذاری در طرح سامانه گرمسیری و اگر با بهره برداران تفاهم می شود که کار را انجام دهند یا از طریق آگهی برای حضور سرمایه گذار بخش خصوصی این طرح ها اجرایی شوند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری برنا ،تاریخ انتشار:12خرداد1399،کد خبر:1009458،www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
0
0
اگر دل به اعتبارات دولتي بسته اين بايد بهتون بگم كه الكي معطل نكنين خودتون رو تا جايي كه ميتونيد كار رو خودتون دنبال كنيد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین