پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۰۱۵
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۲
اسماعیل بازارچی گفت: لوازم خانگی داخلی توان رقابت با محصولات خارجی را دارند، اما برخی با سمپاشی‌هایی که انجام می‌دهند سعی در بدنام کردن محصولات داخلی را دارند.
شعار سال: اسماعیل بازارچی دبیر انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی اظهار داشت: خارج شدن نمایندگی‌های لوازم خانگی دو برند سامسونگ و ال جی اگر به خوبی مدیریت و کنترل شود و همچنین از واردات قاچاق این کالا‌ها جلوگیری شود، می‌تواند تولید لوازم خانگی داخلی را تقویت کند.

وی بیان کرد: لوازم خانگی داخلی از نظر کیفیت و کمیت هم‌ردیف با کالا‌های خارجی بوده و قابلیت رقابت با آن‌ها را دارند. اما برخی با سمپاشی‌هایی که انجام می‌دهند سعی در بدنام کردن تولیدات داخلی دارند.

بازارچی افزود: با توجه به مسائل مطرح در رابطه با ارز، اگر این محصولات از راه قانونی و با اخذ عوارض گمرک، مالیات و هزینه‌های دیگر وارد شوند، قطعا قیمتی بیشتر از محصولات داخلی خواهند داشت، اما مشکل اصلی این است که عمده این محصولات از طریق قاچاق وارد کشور می‌شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت 90 اقتصادی، تاریخ انتشار: 21 خرداد 1399، کد خبر: 2131622، www.90eghtesadi.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین