پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۲۰۸۱
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۵
با حکمروحانی خانم ها اشرف بروجردی و شهیندخت مولاوردی به مدت 3 سال دیگر به عنوان "نماینده رئیس جمهور در شورای فرهنگی- اجتماعی زنان و خانواده" منصوب شدند.
شعارسال:رئیس جمهور در حکمی خانم ها اشرف بروجردی و شهیندخت مولاوردی را به مدت 3 سال دیگر به عنوان "نماینده رئیس جمهور در شورای فرهنگی- اجتماعی زنان و خانواده" منصوب کرد.
 
 متن حکم حجت‌الاسلام والمسلمین  حسن روحانی به این شرح است:
 
بسم‌الله الرحمن‌الرحیم
 
سرکارخانم دکتر اشرف بروجردی
 
سرکار خانم شهیندخت مولاوردی
 
در اجرای تبصره(2) و بند (3) ماده(2) آیین‌نامه شورای فرهنگی- اجتماعی زنان مصوب 1376.04.17 شورای عالی انقلاب فرهنگی و اصلاحیه مورخ 1389.09.16 شورای مذکور، به موجب این حکم برای مدت سه سال دیگر به عنوان «نماینده رئیس جمهور در شورای فرهنگی- اجتماعی زنان و خانواده» منصوب می‌شوید.
 
توفیق شما را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند بزرگ مسألت می‌نمایم.
 
حسن روحانی
 
رئیس جمهوری اسلامی ایران
 
 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از   خبرگزاری   ایسنا،تاریخ انتشار:  26  خرداد 1399،کدخبر:  99032616878،www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین