پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۳۹۵۶
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۴
ابوذر مهدی نخعی گفت:هم اکنون ۶۹ معدن با ظرفیت اشتغال ۱۸ هزار نفر در استان سیستان و بلوچستان فعال است که با بهره گیری از ظرفیت های بالقوه موجود این رقم تا ۲۵ هزار نفر قابل افزایش است.

شعار سال:ابوذر مهدی نخعی اظهار داشت: بخش معدن در استان سیستان و بلوچستان ظرفیت های فراوانی در راستای تحقق شعار «جهش تولید» دارد و لازم است با برنامه ریزی بستر لازم برای بهره برداری حداکثری از این ظرفیت ها فراهم شود.

فرماندار زاهدان گفت: هم اکنون ۶۹ معدن با ظرفیت اشتغال ۱۸ هزار نفر در استان سیستان و بلوچستان فعال است که با بهره گیری از ظرفیت های بالقوه موجود این رقم تا ۲۵ هزار نفر قابل افزایش است.

وی با اشاره به مساله خام فروشی مواد معدنی در استان سیستان و بلوچستان افزود: با فرآوری مواد معدنی می توان اقتصاد منطقه را دگرگون کرد و زمینه را برای اشتغال جوانان فراهم کرد.

نخعی تصریح کرد: متاسفانه در استان سیستان و بلوچستان سند توسعه معادن تدوین نشده است که می طلبد اقدامات لازم در این خصوص انجام شود.

فرماندار زاهدان گفت: طرح های صنایع معدنی در دست اجرای این شهرستان شامل کارخانه تولید شمش «کاتد» مس با پیشرفت فیزیکی ۲۲ درصد، کارخانه تولید «زینتر»، کارخانه کاشی و سرامیک و شنگار با پیشرفت فیزیکی ۸۵ هستند.

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  پایگاه خبری تحلیلی می متالز  ،تاریخ انتشار: 4 تیر 1399،کدخبر:113465،www.me-metals.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین