پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۴۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵
چندی پیش خبر استخدام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان اردبیل از طریق امتحان عمومی، تخصصی و پس از طی مراحل گزینش به صورت خرید خدمات از طریق بخش خصوصی (شرکتی) اعلام شد که تعداد زیادی از واجدین شرایط در این استان ثبت نام کردند.
شعارسال: اما نکته قابل توجه اینجاست که برخی از شرکت کنندگان با داشتن مدرک کارشناسی و کاردانی در این آزمون شرکت کرده و خواستار در نظر گرفتن مدرک کاردانی خود شده اند. به این ترتیب هیچ منع قانونی برای شرکت در آزمون آنها دیده نمی شود و آنها با پرداخت پانصدهزار ریال به حساب دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و هزینه ارسال از طریق پست برای این آزمون شرکت کرده اند.

اما تا روز توزیع کارت آزمون هیچ اطلاعی به داوطلب مبنی بر اینکه با توجه به داشتن مدرک بالاتر حق شرکت ندارد، داده نشده و به نوعی بازی دادن این دسته از داوطلبان انجام شده است. و جالبتر اینکه در فایل جدول های شغلی و نحوه ثبت نام به هیچ عنوان به ممنوعیت شرکت افراد با مدارک تحصیلی بالاتر اشاره نشده است. به این ترتیب افرادی که با این شرایط در این آزمون شرکت کرده اند، مبالغ واریزی آنها بدون هیچ دردسری به خزانه دانشگاه علوم پزشکی واریز می شود.

طبق اطلاعات بدست آمده شرکت کنندگان با این شرایط وقتی برای دریافت کارت به اداره کارگزینی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل مراجعه می کردند، از طرف کارکنان یک امضاء بدون توضیح گرفته میشد که به این اداره مراجعه کردم. اما پس از امضاء به وی اعلام می شود که حق شرکت در آزمون را نداشته و وجوه پرداختی نیز بازگردانده نمی شود.

گفتنی است در بند ۷/۱۱ که در نامه ارسالی آن هم در روز توزیع کارت آزمون اشاره شده است، مسئولیت هرگونه عدم رعایت ضوابط و شرایط در آگهی را بر عهده داوطلب گذاشته است. این در حالی است که به هیچ وجه به عدم شرکت داوطلبین با مدارک بالاتر اشاره نشده و برخی از داوطلبان بدون در نظر گرفتن مدرک بالاتر، خواستار شرکت با مدرک کاردانی شده اند.

به این ترتیب دانشگاه علوم پزشکی به صورت علنی در روز روشن حق افراد را ضایع می کند و مبلغ گرچه ناچیز برخی از شرکت کنندگان نیز به نوعی بالا کشیده می شود. از مسئولان زیربط و ناظران به این موضوع انتظار می رود در سریعترین زمان نسبت به بازپرداخت این مبلغ و برخورد با اینگونه برنامه های هدفدار جدیت بکار برده و چشم پوشی نداشته باشند.

با اندكي اضافات و تلخيص برگرفته از سايت خبري آزادلو، تاريخ انتشار: پنجشنبه 18 شهريور 1395، كد خبر: - ، www.azadlo.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
0
0
این روال در همه آزمون های استخدامی نهادینه شده و آزمون بهانه ای برای استخدام فامیلها و آشنایان مسئولین هستن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین