پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
معاون وزیر راه و شهرسازی در جریان بازید از پروژه احداث بیمارستان اشنویه گفت: کل این پروژه هم اکنون دارای 26 درصد پیشرفت فیزیکی است که با آغاز فاز دوم احداث از امروز، پیش بینی می شود تا پایان سال 96 احداث آن به اتمام برسد.

شعار سال: محمدجعفر علیزاده معاون وزیر و رئیس سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی وزارت راه و شهرسازی صبح امروز با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان و مسئولین شهرستانی از پروژه بیمارستان اشنویه دیدن کردند.


در جریان بازدید معاون وزیر که همزمان با اجرای فاز دوم ساخت بیمارستان صورت گرفت، هرکدام از فرماندار و امام جمعه شهرستان طی اظهاراتی ضمن تشکر از وعده معاون وزیر برای تسریع در ساخت بیمارستان اشنویه، خواستار بهسازی جاده های مواصلاتی، منجمله جاده اشنویه - ارومیه شدند.

در ادامه مدیر کل اداره راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به همدلی و همکاری مسئولین شهرستان اشنویه در جریان عملیات اجداث پروژه بیمارستان اشنویه، از آغاز عملیات لکه گیری و پر کردن چاله های جاده اشنویه - ارومیه خبر داد و گفت: به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی عملیات لکه گیری و آسفالت جاده اشنویه - ارومیه متوقف شده بود که با عقد قرارداد جدید عملیات بهسازی این مسیر مجدداً آغاز می شود.


مهندس مشاور و پیمانکار پروژه بیمارستان اشنویه نیز در جریان بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: کل پیشرفت پروژه بیمارستان اشنویه هم اکنون 26 درصد بوده و این بیمارستان از 64 به 77 تخت ارتقا پیدا کرده است.

در پایان این بازدید، معاون وزیر راه و شهرسازی به پایان پروژه در سال 96 اشاره کرد و گفت: علیرغم مشکلات مالی در تامین اعتبار پروژه خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده امسال اعتبارات خوبی به پروژه تزریق خواهد شد و ان شاء الله پروژه احداث بیمارستان 77 تختخوابی اشنویه پایان سال 96 به اتمام می رسد.


وی اظهار کرد: بیمارستان به گونه ای طراحی شده که پاسخگوی تمام نیازهای تخصصی شهرستان خواهد بود و امیدواریم بعداز پایان احداث بیمارستان ، عملیات تجهیز آن از سوی دانشگاه علوم پزشکی به سرعت انجام شود.


وی با بیان اینکه جاده اشنویه - ارومیه دارای جاذبه های متعدد گردشگری است افزود: جاده اشنویه - ارومیه دارای چشم اندازهای بسیار زیبای طبیعی و یکی از مناطق گردشگری به شمار می رود و تلاش های خوبی در زمینه تعریض و حذف نقاط حادثه خیز انجام شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی شنوباس، تاریخ انتشار 6 اردیبهشت 95 ، کد مطلب: 254211:www.shnobas.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
0
0
به اتمام اگه برسه که خیلی خوبه کار شما همش باید بلنگه ادم نمیتونه دلشو خوش کنه عین اون مرکز بهداشت یکی از روستاها که فقط باز شده وکار خای انجام نمیشه اینجام فک کنم همین باشه م.ق
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین