پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۵۱۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶
برای اولین بار مرکز نهاد ترویجی دانشگاه پیام نور استان اردبیل بعد از دانشگاه شهید باهنر کرمان و دانشگاه صنعتی شریف به مقام سوم این دوره از مسابقات دست یافت.
شعارسال: قاسم نوجامه مسئول نهاد ترویجی دانشگاه پیام نور استان اردبیل از کسب مقام سوم ششمین دوره مسابقه ملی فناوری نانو خبر داد و گفت: برای اولین بار مرکز نهاد ترویجی دانشگاه پیام نور استان اردبیل بعد از دانشگاه شهید باهنر کرمان و دانشگاه صنعتی شریف به مقام سوم این دوره از مسابقات دست یافت.

وی افزود: دانشگاه پیام نور استان اردبیل در ششمین مسابقات ملی فناوری نانو به عنوان برترین مرکز در بین مراکز و واحد های دانشگاه پیام نور کشور شناخته شد.

مسئول روابط عمومی شورای فناوری نانوی دانشگاه پیام نور کل کشور در گفتگو با خبرنگار ما به تاریخچه تأسیس نهاد ترویجی دانشگاه پیام نور استان اردبیل اشاره کرد و گفت: نهاد ترویجی دانشگاه پیام نور استان اردبیل به صورت رسمی از اواسط سال 94 کر خود را آغاز کرد.

نوجامعه در ادامه سخنان خود از تأثیر چشمگیر فضای مجازی در عرصه تبلیغات نام برد و گفت: مرکز اردبیل با تبلیغات گسترده در فضای مجازی (تلگرام)، نصب بنر و تراکت در دانشگاههای استان، تبلیغ چهره به چهره، جلسه با اعضای هیات علمی مرتبط با نانو، حضور در آزمایشگاههای تحصیلات تکمیلی و معرفی کار، حضور در کلاسهای تدریس اساتید و معرفی کار برای دانشجویان و اطلاع رسانی از طریق پورتال دانشگاه پیام نور استان اردبیل توانست اولین کارگاه فناوری نانو را با حضور بیش از 190 نفر از دانشجویان علاقمند برگزار کند.

نوجامعه از راه اندازی کانال نانو در شبکه مجازی و پشتیبانی از دانشجویان با بارگذاری منابع آزمون در کانال خبرداد و گفت: دفتر نهاد ترویجی دانشگاه پیام نور اردبیل از هم اکنون برای دست یافتن به قله های دانش فناوی نانو با بهره گیری از اساتید مجرب برنامه ریزی منسجمی کرده است.

وی در پایان سخنان خود از مسئولان استانی خواست تا با حمایت های مادی و معنوی خود موجب ترویج این نهاد علمی در سطح استان شوند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی ابصارنیوز، تاریخ انتشار: چهارشنبه 17 شهریور 1395، کد خبر: 2988، www.absarnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
0
0
واقعا جای تحسین دان. با وجود همه کمبودها به این مقام رسیدن جای تشکر دارد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
0
0
چه عجب. یک بار هم پیام نور وارد گود شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین