پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۶۵۳۲
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱
انتشار یک خبر تازه پیرامون بازگشت عادل فردوسی پور با برنامه ای شبیه برنامه نود، این شایعه را به دنبال داشت که عادل قرار است دوباره به عرصه اجرا و گزارشگری هم برگردد اما منابع آگاه می گویند عادل در برنامه جدیدش که دنباله همان ال کلاسیکوی پخش شده از فیلیمو است.
شعار سال: دوستداران عادل فردوسی پور برای شنیدن گزارش های او همچنان باید منتظر باشند. انتشار یک خبر تازه پیرامون بازگشت عادل فردوسی پور با برنامه ای شبیه برنامه نود، این شایعه را به دنبال داشت که عادل قرار است دوباره به عرصه اجرا و گزارشگری هم برگردد اما منابع آگاه می گویند عادل در برنامه جدیدش که دنباله همان ال کلاسیکوی پخش شده از فیلیمو است، فقط تهیه کننده خواهد بود. گزارشگری عادل فردوسی پور داستان متفاوتی دارد.
 
ماجرای عادل فردوسی پور؛ وی اوی دی ها و تلفن همراه

اولین بار یک روزنامه ورزشی سال گذشته از پخش بازی های لیگ برتر روی تلفن همراه با صدای عادل فردوسی پور خبر داد. خبری که پیگیری اش نشان می داد عادل فردوسی پور قرار است با یکی از وی او دی ها قرارداد همکاری ببندد و بازی های لیگ برتر را برای این شبکه گزارش کند تا فوتبالدوستان بتوانند روی تلفن های هوشمند خود بازی های لیگ برتر را با گزارش عادل فردوسی پور ببینند.
 
عادل فردوسی پور و ال کلاسیکوی پژمان جمشیدی
 
 طبیعی بود صدا و سیما که خود را مالک معنوی شهرت عادل فردوسی پور می داند مقابل این اتفاق که سرنخش به وزارت ارتباطات برمی گشت، مقاومت کند. بلافاصله از گوشه و کنار شنیده شد تلویزیون به هیچ یک از وی او دی ها اجازه پخش زنده لیگ برتر را نمی دهد و این کار فقط برای تلویزیون و شبکه های تلویزیونی اینترنتی که زیرنظر صدا و سیما فعالیت می کنند ممکن خواهد بود اما قبل از این که کار به تکذیب رسمی بکشد، نزدیکان عادل توضیح دادند فردوسی پور فعلا قصدی برای انجام این کار ندارد و هدفش ساخت یک برنامه ورزشی در سبک و سیاق برنامه نود برای فیلیمو است. این برنامه به نام ال کلاسیکو و با اجرای پژمان جمشیدی و با تهیه کنندگی عادل فردوسی پور ساخته شد که مهمان های سرشناس سری اول آن، علی دایی، وریا غفوری و ... بودند و امیر مهدی ژوله هم در بخشی از آن اجرای برنامه داشت.
 
شایعه ممنوع التصویر شدن عادل فردوسی پور

همان زمان که این برنامه از طریق فیلیمو پخش شد و تمام رکوردهای بازدید و دانلود را شکست، شایعه شد عادل به این دلیل از پژمان جمشیدی به عنوان مجری استفاده کرده که خودش به واسطه همکاری با شبکه ورزش، اجازه اجرای برنامه برای وی او دی ها را ندارد ولی باز هم برخی نزدیکان فردوسی پور مدعی شدند اصلا بحث مجوز مطرح نیست و عادل بعد از تعطیلی برنامه نود، خودش دیگر تمایلی به اجرای برنامه و ایفای نقش مجری نداشت. با این وجود در محافل فوتبالی، همچنان این شایعه به گوش می رسد که عادل ممنوع التصویر شده و مجوز اجرای برنامه حتی در شبکه های اینترنتی را هم ندارد.
 
پیشنهاد گزارشگری اینترنتی به عادل فردوسی پور
 
 حالا هم انگار قرار است عادل فردوسی پور سری جدید ال کلاسیکو را برای فیلیمو بسازد. البته باز هم او تنها تهیه کننده خواهد بود، نه مجری... عادل در حال آماده سازی دکور این برنامه است اما چندی پیش عادل فردوسی پور در حال مذاکره با یک شبکه تلویزیونی اینترنتی برای گزارشگری بود. این شبکه تلویزیونی به عادل فردوسی پور پیشنهاد کرده بازی های لیگ برتر فوتبال ایران و دیدارهای خارجی را گزارش کند. این شبکه اینترنتی پیشنهادی به عادل فردوسی پور داده که او را وسوسه کرده است؛ بازی ها با صدای تو همزمان از چند تلویزیون اینترنتی پخش می شود...
 
عادل هنوز هیچ جوابی به این پیشنهاد نداده و فعلا می خواهد شرایط را بررسی کند. شاید هم او منتظر است به یک بازی حساس و پر بیننده نزدیک شویم و بعد برای بازگشت به عرصه گزارشگری استارت بزند اما آیا صدا و سیما به شبکه های اینترنتی اجازه می دهد از عادل فردوسی پور به عنوان گزارشگر استفاده کنند؟ گزارش بازی ها با صدای عادل، قطعا باعث می شود بسیاری از فوتبالدوستان به جای آن که بازی ها را از شبکه سوم سیما ببینند، سراغ تلویزیون های اینترنتی بروند.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از پایگاه خبری  اعتماد آنلاین،تاریخ انتشار: 17 تیر 1399،کدخبر:   417597 ،www.etemadonline.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین