پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۷۶۴۸
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
طی حکمی از سوی حسین مدرس خیابانی «سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت» داود شهرکی به عنوان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان منصوب شد.

شعار سال:حسین مدرس خیابانی در این حکم آورده است: انتظار دارد بر اساس وظایف و تکالیف ابلاغی، نسبت به برنامه ریزی و طراحی شیوه های روز آمد ، بهره گیری از توان علمی و تخصصی نیروی انسانی و ساماندهی امکانات و ظرفیت های موجود، در راستای تحقق اهداف سازمانی اقدام نمایید.

وی ایجاد تحرک و پویایی در نهادهای صنعتی، معدنی و تجاری از طریق ارتقاء دانش فنی ، تعامل و همکاری مناسب با تشکل های تخصصی غیر دولتی و مردم نهاد، شناسایی و ساماندهی واحدها و طرح های صنعتی، معدنی و تجاری منطقه، ارتقاء نظام مهندسی صنعتی و معدن برای تولید صادرات محور با هدف افزایش توان ارز آوری را مورد تاکید قرار داده است.

سرپرست وزارت صمت تصریح کرده است: بدیهی است هماهنگی و تعامل مناسب با دستگاه های حاکمیتی و اجرایی، هماهنگ سازی و تقویت تشکل های تخصصی غیردولتی، بهره گیری از ظرفیت ها و نظارت موثر بر فعالیت های اقتصادی، دستیابی به اهداف تعیین شده را بیش از پیش محقق خواهد ساخت.

مدرس خیابانی ابراز امیدواری کرده است که با تکیه بر اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی ضمن رعایت کامل قوانین و مقررات و با برنامه ریزی و نظارت صحیح و اتخاذ تصمیم اصولی و به هنگام، در جهت ایفای وظایف اقدام نمایید.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از پایگاه خبری  معدن نامه ، تاریخ انتشار 22 تیر    99، کد خبر:4038،www.madanname.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین