پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۷۷۱۴
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۳
پیرو سخنان حجت الاسلام قمی، رئیس سازمان ارشاد اسلامی در خصوص دادن تضمین رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم‌های محرم و اجرای حضوری آن ، باید از ایشان پرسید که ضمانت این حرف چیست؟ بر اساس کدام روش و الگو، بحث ضمانت رعایت پروتکل های بهداشتی را مطرح می کنند؟ سرتاسر این مراسم آغشته به ارتباط گیری و ارتباط پذیری است. از غذای نذری و پذیرایی ها گرفته تا ناله ها و شور حسینی . لطفا بفکر روش های جایگزین و برپایی غیر فیزیکی مراسم با حفظ تحفظات خاص ایام محرم باشید.

شعار سال : حجت‌الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در نوعی موضع گیری هیجانی و احساسی بیان داشته است که رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم‌های محرم را تضمین می‌کنیم. نامبرده تاکید می کند که روضه‌های سیدالشهداء گره‌های اقتصادی و سیاسی را باز می‌کند. و تعطیل بردار نیست و امسال با رونق و شکوه بیشتر از سال‌های قبل برگزار می‌شود.
ضمن اعتقاد به اهمیت ، ضرورت و الزام به برگزاری مراسم( البته به روش های غیر حضوری) باید از ایشان پرسید که ضمانت سخنان شان چیست؟ بر اساس کدام روش و الگو، بحث رعایت پروتکل های بهداشتی را مطرح می کنند و تضمین می دهند؟ سرتاسر این مراسم آغشته به ارتباط گیری و ارتباط پذیری است. از غذای نذری و پذیرایی ها گرفته تا ناله ها و شور حسینی .
بر این قاعده از حجت السلام قمی و سایر مدیران سازمان تبلیغات اسلامی استدعا داریم، بفکر برنامه ریزی قوی برای برپائی مراسم به شیوه هایی غیر از شیوه حضوری باشند. تا ضمن تداوم مراسم عذاداری های حسینی ، سلامت شهروندان هم حفظ شود. منتظر توضیحات آقای قمی و یا سازمان تبلیغات اسلامی هستیم.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین