پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۷۸۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵
به منظور صرفه‌جویی در هزینه‌های خرید ماشین‌آلات جدید، می‌توان با بازسازی و بازیایی تجهیزات قدیمی و فرسوده دوباره به کار گرفته شوند. این راه‌حل نه تنها پایدارتر و مقرون به صرفه است بلکه خدمات نوسازی مؤثر می‌تواند به سرعت و با به روز کردن تجهیزات و رفع عیب یابی‌ها، به کاهش خرابی کمک کند.
شعار سال: یکی از نکاتی که می‌بایست در تمامی معادن مورد توجه قرار گیرد بازسازی و بهسازی ماشین‌الات معدنی است و در صورتی که از ماشین‌آلات به نحو درست استفاده شود امکان خرابی تجهیزات به حداقل ممکن خواهد رسید. در این گزارش سعی داریم تا به ماشین‌آلاتی اشاره کنیم که نیازی به خریداری نمونه کارنکرده آن وجود ندارد و می‌بایست تنها بازسازی و نوسازی شوند پس در ادامه این گزارش با ما همراه شوید:

حوادث معدنی، قصور و کوتاهی در انجام کار یا ناکارآمدی پیش‌بینی نشده می‌تواند باعث خرابی‌های پرهزینه در عملیات‌های معدن‌کاری و حفر تونل منجر شود.

به منظور صرفه‌جویی در هزینه‌های خرید ماشین‌آلات جدید، می‌توان با بازسازی و بازیایی تجهیزات قدیمی و فرسوده دوباره به کار گرفته شوند. این راه‌حل نه تنها پایدارتر و مقرون به صرفه است بلکه خدمات نوسازی مؤثر می‌تواند به سرعت و با به روز کردن تجهیزات و رفع عیب یابی‌ها، به کاهش خرابی‌ کمک کند.

در حقیقت، افزایش طول عمر تجهیزات معدنکاری می‌تواند ارزش سرمایه‌گذاری را افزایش دهد و حتی اپراتورهای تجهیزات را از آموزش برای کار با تجهیزات جدید و ناآشنا نجات دهد.

مزیت انجام بازسازی و بهسازی چیست؟
انجام بازسازی در مقایسه با خرید تجهیزات جدید می‌تواند تا ۳۰٪ در هزینه‌ مصرف‌کنندگان صرفه‌جویی به دنبال داشته باشد. به عنوان مثال، اگر شرکت Normet، دستگاهی را به صورت کامل دوباره بازسازی کند، می‌تواند آن دستگاه را به مدت ۱۲ ماه یا ۲ هزار ساعت کامل در برابر هزینه‌های غیرمنتظره ضمانت کند.

شرکت نورمت با بهره‌گیری از شبکه گسترده‌ای از متخصصان به ارائه خدمات تخصصی و فعالیت‌ها به مصاف عملیات‌های معدن‌کاری و تونل‌زنی می‌رود. این شرکت که در جهان شناخته شده است به منظور کمک به بازسازی و نوسازی تجهیزات و استفاده از مواد مناسب در عملیات معدن‌کاری و افزایش طول عمر تجهیزات معدنی فعالیت می‌کند.

خدمات نورمت در ۴۳ منطقه از ۲۸ کشور جهان ارائه می‌شود و همچنین تهیه و توزیع قطعات نیز با سرعت و بااطمینان از طریق یک شبکه گسترده تامین می‌شود. همچنین مشتریان می‌توانند خدمات و سرویس‌های مربوط به نوسازی تجهیزات وسایل را از کارگاه‌های این شرکت دریافت کنند.

بازیابی محصولات در وقت و هزینه صرفه‌جویی می‌کند
تعمیر و بازسازی تجهیزات نه تنها می‌تواند باعث باعث افزایش طول تجهیزات شود، بلکه می‌توان از آن به عنوان فرصتی برای به روزرسانی سیستم‌های کنترلی و نصب کیت‌‌های نوین بر روی آنها اشاره کرد.

مدرن‌سازی تجهیزات در تمامی بخش‌های معدن‌کاری وجود دارد از جمله می‌توان به مدرن‌سازی در پمپ‌های بتنی، محورها، موتورها، گیربکس‌ها، کمپرسورها، ماژول‌های شارژ، چکش‌های مقیاسی، بوم‌ها و بسکت‌ها نام برد.

همچنین می‌توان با آخرین فناوری‌های موجود تجهیزات معدنی را به منظور بهبود ایمنی و عملکرد ارتقا داد بدون آن که نیازی باشد تا سرمایه‌گذاری جدیدی در این بخش صورت گیرد. معدن‌کاران همچنین می‌تواند با تعویض قطعات فرسوده با قطعات یدکی، بهره‌وری تجهیزات را به منظور افزایش کارآیی، ایمنی و اطمینان را حفظ کنند. همچنین با بهره‌گیری از کیت‌های به روز رسانی شده برای تجهیزات فردی می‌توان مدت زمان استفاده از وسایل را افزایش و خرابی‌ها را کاهش داد.

به منظور کنترل هزینه‌ها و به حداقل رساندن زمان خرابی، توصیه شده تا برای بهر‌ه‌گیری کامل از تجهیزات سنگین تمامی گزینه‌ها مرتبا مورد بررسی قرار گیرد. مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که تنها به دلیل خرابی یک بخش از دستگاه، عمر کل قطعات آن به پایان نرسیده است.

برای به‌دست آوردن بیشترین استفاده از تجهیزات سنگین، مرتباً تمام گزینه‌ها را بررسی کنید. نکته مهم این است که فقط به دلیل اینکه یک مؤلفه واحد از کار می‌افتد، به معنای این نیست که کل قطعه تجهیزات به آخر عمر کار خود رسیده است.

نتیجه‌گیری برای نوسازی و بازسازی تجهیزات معدنی در این موقعیت‌ها ضروری است از جمله زمانی که قصدی برای انجام سرمایه‌گذاری خرید تجهیزات وجود ندارد و یا اینکه امکان آموزش برای اپراتور تجهیزات جدید امکان‌پذیر نیست و به دلیل محدودیت در بودجه‌ و زمان نیاز است تا به جای خرید تجهیزات جدید از قطعات یدکی استفاده شود و یا هنگامی که به منظور یکپارچگی با دیگر ناوگان‌ها نیازمند بهینه‌سازی و ارتقای آن هستیم.

در صورت بروز مشکل در تجهیزات معدنی شرکت نورمت برنامه (تبادل ماژولارها) را ارائه می‌کند و هدف از اجرای این برنامه کاهش زمان عیب‌یابی در یک واحد مونتاژی است.

بازسازی و نوسازی تجهیزات معدنی در شرکت نورمت برای کلیه ماشین‌های ساخت این شرکت صورت می‌گیرد و این موارد به جداسازی کامل قطعات، بازرسی جامع ساختاری، کیفیت مونتاژ، آزمایشات و مستندات (OEM) برمی‌گردد.همچینن این اطمینان را می‌دهد قیمت‌ها مقرون به صرفه بوده و اختلالی در روند تولید ایجاد نخواهد کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی گسترش، تاریخ انتشار: 24 تیر 1399، کد خبر: 109862،  www.gostaresh.news

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
0
0
التماس منبع خواهشا منبع این خبر که گسترش نیوز هست رو ذکر کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین