پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۸۷۹۷۱
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۶
محمد علیپور بیان کرد: ما هنوز به صادر کننده همانند یک جهادگر اقتصادی نگاه نمی‌کنیم در صورتی که کشورهای دیگر برای صادرکنندگان‌شان تسهیلات و مشوق‌هایی در نظر می‌گیرند که برای صادرات انگیزه بیشتری پیدا کنند.

شعار سال: محمد علیپور، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: ما هنوز به صادرکننده همانند یک جهادگر اقتصادی نگاه نمی‌کنیم در صورتی که کشور‌های دیگر برای صادرکنندگان‌شان تسهیلات و مشوق‌هایی در نظر می‌گیرند که برای صادرات انگیزه بیشتری پیدا کنند.

وی بیان کرد: برای دستیابی به این هدف مجلس آمادگی دارد تا قوانینی که هم پوشانی دارند را کنار گذاشته و اگر نیازی به قوانین جدید است تصویب آن‌ها را در برنامه کاری خود قرار دهد. دولت نیز با توسعه دیپلماسی اقتصادی با کشور‌های همسایه این بستر را فراهم کند تا تجار بتوانند در مسیر امن‌تری وارد شده و کالای خود را به کشور‌های مقصد برسانند.

علیپور افزود: اکنون برخی کشور‌ها مانند عراق، کشور‌های حوزه خلیج‌فارس و روسیه متقاضی مبادله و تجارت با ایران هستند، اما به دلیل فعال نبودن دیپلماسی اقتصادی نتوانستیم از این ظرفیت بهره ببریم که با یک برنامه‌ریزی در این زمینه می‌توان تا پایان سال این بخش را تقویت کرد.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری 90 اقتصادی، تاریخ انتشار 24 تیر    99، کد خبر:   2132651، www.90eghtesadi.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین