پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۸۰۲۱
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
رئیس کمیسیون انرژی مجلس درباره جزییات جلسه صبح امروز با وزیر نفت گفت:‌ قرار شد دانشگاه صنعت نفت با تجارب طولانی در این صنعت درباره جذب دانشجوی خارجی برای صدور خدمات فنی و مهندسی و صنعتی فعال شود.
شعار سال: رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه ۲۴ تیر) پس از جلسه کمیسیون متبوعش با وزیر نفت در جمع خبرنگاران، گفت: مباحث بسیاری در این جلسه مطرح شد که یکی از آن‌ها مربوط به حقوق پرسنل و نیرو‌های انسانی وزارت نفت و دستمزد آن‌ها می‌شود، ضمن آنکه بر یکسان سازی دستمزد‌های کارکنان وزارت نفت تاکید شد.

وی با بیان اینکه قرار شد؛ کمیته‌های کاری مشترکی بین کمیسیون انرژی مجلس و وزارت نفت شکل بگیرد، افزود: دانشگاه صنعت نفت تجارب طولانی در این صنعت دارد که باید فعالیتش را در زمینه جذب دانشجوی خارجی برای صدور خدمات فنی مهندسی و صنعتی آغاز کند چراکه بایستی جمهوری اسلامی نقش لازم را برای صدور علم و دانش به جهان ایفا کند.

عباسی گفت‌: فضای مودت، دوستی و کارشناسی خوبی میان کمیسیون انرژی مجلس و وزارت نفت وجود دارد هرچند معتقد به استقلال قوا هستیم، این در حالی است که مجلس قانونگذار بوده و ریل گذار است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که بودجه سال ۱۴۰۰ که در سال جاری در مجلس مصوب می‌شود بتواند مشکلات کشور را حل و فصل کند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹، کدخبر: ۴۵۰۷۶۴، www.icana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین