پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۸۰۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
تفاهم‌نامه همکاری میان تعاونی تولیدکنندگان سازه‌های فولادی کشور و اداره کل استاندارد استان تهران، برای اجباری شدن درج علامت استاندارد در این نوع سازه ها امضا شد.
شعار سال:سعید زارع حقیقی رئیس هیأت مدیره تعاونی تولیدکنندگان سازه‌های فولادی کشور در مراسم امضای تفاهم نامه با اداره کل استاندارد استان تهران، گفت: همکاری‌های بسیار قابل توجهی که بین مجموعه ما با اداره استاندارد صورت می‌گیرد و واحدها باید این موضوع رو در نظر بگیرند که کیفیت مهمترین رکن خواهد بود.
 
وی خاطرنشان کرد: این تفاهمنامه به همه ارگان‌هایی که در حال فعالیت در این صحنه هستند، اعم از نظام مهندسی، شهرداری‌ها و مراکزی که در حیطه استان تهران است، اطلاع‌رسانی خواهد شد.
 
در ادامه این مراسم، محمودرضا طاهری مدیرکل استاندارد استان تهران نیز گفت: همکاری میان سازمان استاندارد و این تشکل صنفی از سالیان قبل وجود داشته اما یک وقفه کوتاه به علت برخی اختلاف نظرها ایجاد شد که در حال حاضر مرتفع شده است.
 
وی ادامه داد: هدف ما این است که هر تفاهمنامه‌ای که با سازمان استاندارد منعقد می‌شود فقط یک تفاهمنامه معمولی نباشد؛ بلکه باید امضای این تفاهمنامه‌ها، وظایفی را برای طرف مقابل ایجاد کند و همه نسبت به انجام اقداماتی که در آنها ذکر شده، متعهد باشند.
 
مدیرکل استاندارد استان تهران افزود: هم از طریق تشکل‌های صنفی حوزه ساخت و ساز و هم از طریق اداره کل استاندارد استان تهران، باید این پیگیری‌ها انجام شود که در جهت ارتقای کیفیت بخش‌هایی چون شیرآلات، جوشکاری‌ها و دیگر استانداردهای این صنعت بتوانیم گام اساسی برداریم.
 
طاهری تصریح کرد: ایجاد تشکلی برای تولیدکنندگان سازه‌های فولادی و اجرای استاندارد ۳۸۳۴، موضوع جدیدی است و باید کمیته‌ای که مسئول کارهای اجرایی این استاندارد است دقیق به مسائل نگاه کنند و مسائل و مشکلات را قبل از بروز، پیش‌بینی کنند تا بتوانیم با حداقلِ مشکلات این مسیر را طی کنیم و یک پایلوت برای سایر استان‌ها باشیم.
 
تعداد بازدید : 4
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون   ،تاریخ انتشار:  24 تیر 1399،کدخبر:  37527 ،www.iccnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Poland
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
0
0
اگر آیین نامه های استاندارد سازی درست رعایت بشه خیلی از اتفاقات ناشی از حادثه طبیعی و انسانی اتفاق نخواهد افتاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین