پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۱۶
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵
مدیر منطقه جنوب شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) گفت: با واگذاری شرکت صدرا به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا شاهد رونق این واحد مهم صنعتی هستیم به طوری که 10 سکوی پارس جنوبی در صدرا ساخته خواهد شد.

شعار سال:

علی زارعی امروز اظهار داشت: شرکت صدرا از شرکت‌های مهم در ساخت و تکمیل سکوهای نفتی و گازی است به طوری که بسیاری از تولیدات این شرکت در صنایع نفتی و گازی مستقر در عسلویه مورد استفاده قرار گرفته است.

وی بیان کرد: با وجود مشکلاتی که این شرکت در چند سال گذشته داشت اما با واگذاری آن به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا شاهد رونق این شرکت هستیم.

مدیر منطقه جنوب شرکت صدرا از تکمیل 10 سکوی پارس جنوبی در شرکت صدرا واقع در بوشهر خبر داد و بیان کرد: این امر نشان از ظرفیت بالای شرکت صدرا در تکمیل طرح‌های پارس جنوبی دارد.

زارعی با اشاره به فعالیت‌های مهم شرکت صدرا گفت: احداث تاسیسات پتروشیمی، اجرای طرح‌های زیربنایی عظیم، اجرای سازه‌های فولادی مقیاس بزرگ از فعالیت‌های صورت گرفته در شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا است.

وی ادامه داد: ساخت انواع سکوهای ثابت دریائی نفت و گاز (فرآورش، سرچاهی، زیست و غیره)، لوله گذاری در دریا، احداث تاسیسات فرآورشی و پالایشگاهی نفت و گاز و احداث خطوط لوله نفت و گاز در خشکی از جمله اقدامات و فعالیت‌هایی است که شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا انجام می‌دهد.

مدیر منطقه جنوب شرکت صدرا، ساخت و تعمیر انواع کشتی‌های حامل کانتینربر، نفت‌کش، یدک‌کش، کشتی لوله گذار و ...، ساخت سکوهای حفاری دریائی (نیمه شناور و خود بالابر) از جمله دیگر فعالیت‌های صدرا ذکر کرد.

زارعی با اشاره به بارگیری پایه‌های سکوی مشعل فاز 13 پارس جنوبی که عصر روز گذشته انجام شد گفت: این پایه حدود 900 کیلوگرم وزن و 70 متر ارتفاع دارد و در ساخت آن بیش از 2 هزار نفر روز کار شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 22 آبان 1395، کد مطلب:  13950822000058  : www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین