پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۸۱۴۲
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۹
نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس گفت: در نشست امروز مقرر شد کارگروهی مشترک مسائل وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و نیرو را بررسی و با تعامل به نتیجه مطلوب در موضوعات دست پیدا کنند.
شعار سال: سیدجواد ساداتی نژاد رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در خصوص نشست امروز (سه‌شنبه ۲۴ تیرماه) کمیسیون با وزیر نیرو و تعدادی از معاونین این وزارتخانه، گفت: هدف از این جلسه ارائه گزارشی از طرح‌ها، عملکرد‌ها و اولویت‌های وزارت نیرو بود، نمایندگان نیز در این نشست نظرات خود را مطرح کردند.

نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حوزه آب حوزه فرا بخشی است، ادامه داد: در نشست امروز مقرر شد کارگروهی مشترک مسائل وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و نیرو را بررسی و با تعامل به نتیجه مطلوب در موضوعات دست پیدا کنند.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در پایان، گفت: کمیسیون کشاورزی اعلام آمادگی کرد تا در یک سال پایانی دولت مشکلات و مسائل بخش آب در حوزه نظارت و قانون گذاری را بررسی و برطرف کند، زیرا آب بستر امنیت غذایی است.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ انتشار: 24 تیر 1399 ، کدخبر: 450752 ، www.icana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین