پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۸۴
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶
معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت‌: تمام مقررات مربوط به پدافند غیرعامل در ساخت و سازها و احداث تأسیسات مورد توجه قرار گرفته و رعایت می‌شود.

شعار سال : علی آذرنژاد عصر امروز در جلسه ستاد عمران که با محوریت الزامات پدافند غیرعامل در حوزه ساخت و ساز و تأمین منابع آب شرب در اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: باید مخاطرات این حوزه مورد توجه قرار گیرد تا با یک پیش‌بینی و اقدامات پیشگیرانه بتوانیم بخشی از آسیب‌‌ها و نگرانی‌ها را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌های عمرانی و خدماتی موظف شدند در اقدامات خود قوانین و الزامات پدافند غیرعامل را به عنوان یک ضرورت مورد توجه قرار دهند، تصریح کرد: با توجه به ضرورت تجهیزات ادارات به راهکارهای عملیاتی، ما سعی می‌کنیم تا در شرایط بحرانی وضعیت آبرسانی و تأمین منابع آب را به عنوان یک ضرورت جدی مورد توجه قرار دهیم تا در صورتی که تأسیسات و زیربناهای حوزه آبرسانی دچار مشکلات و یا آسیب‌هایی شود، به سرعت بتوان آنها را برطرف کرد.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل با بیان اینکه باید با در نظر گرفتن قوانین و الزامات پدافند غیرعامل حتی برای روزهای ناایمن و هنگام بروز سوانح و حوادث غیرمترقبه باید هدف‌گذاری درستی را انجام داد، گفت: شرکت آب منطقه‌ای با همکاری آبفای استان تلاش می‌کند تا در 76 نقطه‌ای که برای رعایت الزامات پدافند غیرعامل و راهکار عملیاتی آبرسانی در نظر می‌گیرد، اقدامات جدی به انجام رسیده و زمینه حرکت‌های مطلوب و مناسب فراهم آید.

آذرنژاد افزود: این اقدامات باید در کنار ترویج و توسعه فرهنگ درست استفاده از منابع آب شرب و به کارگیری روش‌های نوین آبیاری مدرن در بخش کشاورزی مورد توجه قرار گیرد.

در این جلسه دبیر کمیته پدافند غیرعامل آب منطقه‌ای اردبیل نیز با بیان اینکه این کمیته از کمیته‌های فعال و با سابقه دیرین در انجام بهتر امورات حوزه پدافند غیرعامل است، بیان کرد: هدف اصلی پدافند حفاظت از سرمایه‌ها، سازه‌ها و تأسیسات، تأمین آب ثانویه و پیش‌بینی‌ بروز تهدیدات است که ما حتی برای روزهای قطعی آب نیز پیش‌بینی تأمین منابع آب را کرده‌ایم و در کنار آن نیاز شرب و بهداشت را تا سال 1410 مورد توجه قرار داده‌ایم.

تورج مهدی‌زاده اضافه کرد: 76 منطقه‌ای که در این زمینه در تقسیم‌بندی اردبیل به عنوان مناطق هدف در توزیع منابع آب در نظر گرفته شده از یک شرایط مناسب‌تر و مطلوب‌تری برخوردار است که قطعاً فضایی را به وجود می‌آورد تا بهتر و بیشتر از این بتوان اقدامات جدی را به انجام رساند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری فارس، تاریخ نشرخبر: 18 آبان 1394 کد مطلب: 13940818001349 www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین