پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۸۴۴۲
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه عنوان کرد که اجرایی شدن طرح موسوم به «معامله قرن» منوط به پیروزی رئیس‌جمهوری آمریکا در انتخابات پیش رو است.

شعار سال: «جان بولتون»، مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا روز گذشته -‌پنج‌شنبه- در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه عنوان کرد که اجرایی شدن طرح «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری ایالات متحده موسوم به «معامله قرن» منوط به پیروزی‌اش در دور دوم انتخابات است. 

وی با اشاره به این طرح که مورد مخالفت مقام‌های فلسطینی قرار گرفته گفت که «معامله قرت تنها در صورتی به موفقیت خواهد رسید که دونالد ترامپ در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری پیروز شود.»

بولتون در ادامه گفت که احتمال پیروزی ترامپ در انتخابات ماه نوامبر بسیار پایین است و خاورمیانه برای رسدین به صلح به طرح دیگری نیاز دارد. 

وی در ادامه طی مدعایی طرح ترامپ را اقدامی درست برای رسیدن به صلح در خاورمیانه خواند. 

بولتون در ادامه گفت که ترامپ نه لیبرال‌دموکرات است و نه محافظه‌کار بلکه فلسفه‌ای مخصوص به خود دارد. مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا در ادامه گفت که ترامپ درک درستی از وقایع جهان ندارد. 

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، به تاریخ:‌ ۲۷ تیر ۱۳۹۹، کد خبر:‌ ۹۴۱۱۶۸، www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین