پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۹۴۲
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
چند روز بیشتر از روز خبرنگار نمی گذرد اما باید بگوییم:خبرنگاران همیشه مظلوم بوده و هستند و هم در عروسی قربانی باید شوند و هم در عزا!!
شعارسال: توهین چندباره به خبرنگاران صبح شفت/ خواستار برخورد جدی با این مسئول خاطی هستیم

چند روز بیشتر از روز خبرنگار نمی گذرد اما باید بگوییم: خبرنگاران همیشه مظلوم بوده و هستند و هم در عروسی قربانی باید شوند و هم در عزا!!

صبح امروز در جریان افتتاح چند پروژه در جیرده مسئول روابط عمومی یکی از نهاد های دولتی شهرستان با خبرنگار صبح شفت ضمن برخورد فیزیکی از وی خواست تا مراسم را ترک بگوید.!!‍!

این مسئول همچنین می خواست عکس ها را از دوربین خبرنگار صبح شفت حذف کند که با مقاومت خبرنگار صبح شفت مواجع شده است.

چون این واقعه در هفته دولت صورت گرفته است آنگونه برداشت میشود که برخی از جنس خود دولت نمی خواهند دست آورد دولت با این همه تحریم که موفق به انجام ان شده، توسط رسانه ها انتشار پیدا کنند تا به اطلاع مردم برسد که این مهم جای بسی تامل دارد .

حال سوال اینجاست اینگونه بی احترامی را تاکی باید تحمل کرد؟

انتظار می رود حجت الاسلام محمد مهدی افتخاری نماینده مردم و همچنین محسنی فرماندار شهرستان حسن نیت خود را به جامعه خبری شهرستان نشان داده و جلوی اینگونه بی احترامی را بگیرند و پیگیری های خود رابه اطلاع این سایت قرار داده تا به اطلاع افکار عمومی و مردم شهرستان شفت برسانیم.

در صورت عدم برخورد با این فرد خاطی ؛حق خود می دانیم در هیچ مراسم رسمی که منتسب به دولت تدبیر و امید است شرکت نکنیم.

در پایان عرض می شود که مگر خبرنگار چه گناهی کرده اند که هرچی که دلشان می خواهد به او نسبت میدهند؟

ایا اینگونه از رفتار شما برداشت نمی شود که می خواهید خبرنگاری در شهرستان حضور نداشته باشد تا با خیال راحت انچه دلتان می خواهد بر سر مردم بیاورید؟

مگر افتتاح چند پروژ در مرکز دهستان جیرده چه عیبی داشت که نمی خواستید رسانه ای شود ایا جریان ماست مالی کردن بیت المال در کار بود؟

خلاصه و مخلص کلام ؛سایت صبح شفت توسط جمعی از جوانان شفت اداره میشود و خون شفتی در رگان ما جاری هست و توهین به هر کدام از شفتی ها توهین به کل مردم شفت هست.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی صبح شفت، تاریخ انتشار: شنبه 6 شهریور 1395، کد خبر: 77200، www.sobheshaft.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین