پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۹۴۵۴
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۷
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه طرح دو فوریتی توزیع قیر رایگان تصویب شد، گفت: وزارت نفت ۲ میلیون تن قیر در اختیار پیمانکاران قرار می‌دهد.
شعار سال: مصطفی طاهری در زمینه طرح دو فوریتی توزیع قیر رایگان اظهار داشت: در سال‌های گذشته دولت به برخی از بخش‌ها همچون شهرداری‌ها، اداره کل راه و شهرسازی (ویژه راه روستایی) و مدارس قیر رایگان اختصاص داده و توزیع می‌کرد.

وی با تاکید بر اینکه این رقم در سال گذشته بالغ بر 4 میلیون تن بوده که امسال از بودجه حذف شده است، افزود: مقرر بود دولت معادل این 4 میلیون تن، به بخش‌های مورد نظر سوبسید برای تهیه قیر پرداخت کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین ایرادات اختصاص سوبسید به جای توزیع قیر رایگان این بود که قیمت قیر در زمان تنظیم و تصویب بودجه نصف قیمت کنونی آن بوده است، یادآور شد: از سوی دیگر همان 6 هزار میلیارد تومان مصوب به عنوان سوبسید نیز تاکنون پرداخت نشده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 31 تیر 1399، کد خبر: 2311064،  www.tasimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین