پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۴۰۹۱
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
آمریکا در حال تهیه و تنظیم پیش نویس جدیدی است که بر اساس آن تحریم‌های تسلیحاتی ایران صرفا تا زمانی که شورای امنیت تصمیم جدیدی اتخاذ کند تمدید می‌شود.
شعار سال: پیش نویس جدید با این هدف در حال تنظیم است که برآورد‌های دیپلماتیک از شکستی سنگین در صورت به رای گذاشتن قطعنامه پیشین خبر می‌داد و حتی همراهان اروپایی امریکا نیز دست کم به آن رای ممتنع می‌دادند. آنچنان که نیازی به وتوی روسیه و چین احساس نمی‌شد.
قطعنامه جدید امریکا علیه ایران از ۳۵ پاراگراف به چهار پاراگراف تغییر کرده و برخی از بخش‌های پیش نویس قطعنامه پیشین همچون بازرسی کشتی‌ها یا تحریم افراد جدید و مدت زمان نامعلوم تمدید تحریم‌های تسلیحاتی حذف شده است.
امریکا از اعضای شورای امنیت خواسته نظر خود را نسبت به این پیش نویس جدید ارائه دهند و احتمالا رای گیری هفته آینده خواهد بود.
 
تعداد بازدید : 6

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹، کد خبر: ۲۷۹۰۵۹۷، www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین