پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۶۸۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹
در مراسمی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، بزرگ‌ترین پروژه لایروبی کشور در بندر بوشهر توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا به بهره‌برداری رسید.
شعار سال: در مراسمی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، بزرگ‌ترین پروژه لایروبی کشور در بندر بوشهر توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از بزرگ‌ترین پروژه لایروبی
امروز طی مراسمی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، لایروبی کانال‌های داخلی و خارجی بندر بوشهر توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا و طرح ساماندهی تأسیسات خشکی و دریایی پایانه والفجر این بندر به بهره‌برداری رسید.

پروژه مهم توسعه بندر بوشهر
محمدرضا الله‌یار در حاشیه این مراسم پیرامون این موضوع، اظهار کرد: یکی از پروژه‌های مهم توسعه بندر بوشهر لایروبی بود که حجم ۵٫۸ میلیون مترمکعب توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا اجرا شد. بر این اساس امکان پذیرش شناور‌های تا ۳۰ هزار تن در مجتمع بندری جزیره نگین با عمق ۱۰٫۸ متر فراهم‌شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر این با توان متخصصان ایرانی نرم‌افزاری باعنوان تصمیم‌یار ورود شناور طراحی شده که در شرایط جزر و مد قابلیت پهلوگیری شناور‌های با ظرفیت بیشتر از ۳۰ هزار تنی را فراهم می‌آورد.

جزیره نگین قابلیت توسعه دارد
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی نیز در حاشیه این مراسم بیان کرد: جزیره نگین قابلیت توسعه تا پایان سال را دارد بنابراین داشتن کانال دسترسی برای کشتی‌های سایز بزرگ قابلیت بسیار مهم محسوب می‌شود؛ همچنین توسعه پایانه مسافربری بندر خاک در دستور کار قرار گرفته و سعی داریم در طول مدت ۱۵ ماه آن را اجرا کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی صنایع، تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: ۲۰۸۶۵۶، www. sanayepress.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
0
0
اقدام ضروری و خوبیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین