پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۸۱۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۸
معاون استاندار قم با تاکید بر اینکه با پیگیری از طریق مسئول پشتیبانی امور دام در کشور، نهاده مورد نیاز را دریافت کردیم، گفت: این نهاده‌ها شامل ۲ هزار تن جو، ۵۰۰ تن ذرت و ۳۰۰ تن سویاست که به قم اختصاص یافته است.
شعار سال: مهرداد غضنفری امروز در سیزدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: بر روند توزیع مرغ باید نظارت کاملی وجود داشته باشد تا بتوان در تنظیم بازار موفق بود.
معاون استاندار قم افزود: مرغدارانی که نهاده دریافت کرده اند باید طبق آن مرغ را به کشتارگاه ببرند، از طرفی توزیع میان فروشگاه‌ها و اصناف باید مشخص باشد.
وی تصریح کرد: آمار در تنظیم بازار باید دقیق باشد، چرا که آمار دقیق پایه و اساس مهمی در تصمیم‌گیری است، در این باره هر روز باید نتیجه توزیع را ارزیابی کنیم و بدانیم افکار عمومی حلقه نهایی در قیمت گذاری و نظارت است.
غضنفری بیان کرد: دسترسی مردم به کالا‌های اساسی در اولویت است و با توجه به قیمت مصوب اختیاری برای تغییر آن نداریم و اگر مجبور باشیم فقط طبق شرایط استان، قیمت متعادلی را در نظر می‌گیریم، همچنین برای کالا‌های غیر مصوب نیز مدلی وجود دارد که براساس آنالیز قیمت‌هاست.

قیمت‌گذاری مرغ در استان قم نباید بیش از ۱۵ هزار و ۵۰۰ باشد
وی خاطرنشان کرد: قیمت‌گذاری مرغ در استان قم نباید بیش از ۱۵ هزار و ۵۰۰ باشد، ضمن اینکه باید اصناف نارضایتی نسبت به توزیع نداشته باشند و باید میزان عرضه به فروشگاه مشخص باشد.
معاون استاندار قم عنوان کرد: چند روز قبل با پیگیری از طریق مسئول پشتیبانی امور دام در کشور، نهاده مورد نیاز را دریافت کردیم و از طرف پشتیبانی امور دام کشور، ۲ هزار تن جو، ۵۰۰ تن ذرت و ۳۰۰ تن سویا به عنوان نهاده به قم تخصیص یافت.
وی گفت: ما در تنظیم بازار مکلف به رعایت قوانین هستیم و نباید اجازه تخلف به تولیدکننده و توزیع دهنده بدهیم، اما می‌توان با رایزنی از طریق کشور، مشکلات را پیگیری کرد، از طرفی باید مدیران با تنظیم بازار کشور هماهنگ باشند و دیدگاه‌ها را منتقل کنیم، قیمت‌ها نباید در بازار تنش ایجاد کند.
غضنفری افزود: باید روش‌هایی اتخاذ کنیم که تعادل به بازار بازگردد در این باره دستگاه‌های مسئول هم مسئولانه برخورد کنند، ما مکلف به اجرای دستورالعمل ستاد تنظیم بازار کشور هستیم و البته از نظرات و پیشنهادات قم استفاده می‌کنیم.
وی تصریح کرد: در زنجیره تولید و مصرف مدیران نقش مهمی دارند و باید قانون را رعایت کنند تا تناقضی بین استان و کشور وجود نداشته باشد و ر تنظیم بازار سهمیه استان جذب شود.
معاون استاندار قم در مورد فروش شیر خاطرنشان کرد: به دلیل وجود خلاء‌هایی در لبنیات به خام فروشی رسیده‌ایم که باید با توجه به ظرفیت داخلی در تولید و اشتغال، شیر به کارخانه‌های قم برود، در این باره نیاز به نظارت داریم.
وی عنوان کرد: لیست نهاده‌هایی که توزیع شده مشخص و ظرفیت تولید واحد‌ها نیز احصا شود تا از خام‌فروشی شیر که به ضرر سلامت مردم است جلوگیری کنیم، همچنین در جهت توزیع نهاده، مباشران معرفی شوند تا نهاده به موقع وارد چرخه تولید شود.
غضنفری در مورد ماسک نیز گفت: ظرفیت سازی و تولید خوبی در سطح استان انجام شده و تولید بیش از نیاز است، اما هنوز وضعیت بیماری مشخص نیست و باید کمیته توزیع زیر نظر فرماندار، نظارت‌های لازم را اتخاذ کند، ضمن اینکه شفافیت لازم پیرامون تولید و توزیع ایجاد شود تا بتوانیم در تامین نیاز موفق باشیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار ۱۱ شهریور ۹۹، کد خبر: ۲۳۳۹۸۳۸، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
0
0
اصلا اسم ذرت كه مياد عصبي ميشم براي چي بايد سر ليست استفاده ما از ارز هاي 4200 تومني تعلق داشته باشه به ذرت؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
0
0
قم یکی از استان هایی هست که هر هزار ورودی به استان ده هزار تا خروجی داره و مطمئن باشید برکت این کار رو خواهید دید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین