پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۰۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۲
آدم با دیدن و شنیدن بعضی از اخبار تهوع می‌گیرد. شهردار منطقه یک، یکی از اعیان نشین‌ترین محله‌های شهر تهران را بعنوان محله دوستدار کودک معرفی می‌کند. خلا معنا، ضعف برنامه ریزی، عقب ماندگی در طراحی رویداد‌ها و ..، آنقدر زیاد شده که برخورداری برخوردارها، می‌شود رویداد برتر و.. آقای موسوی عزیز، هر چند دوستان حامی خوبی داری، اما به خانه ات برگرد. یا درست کار کن یا به خانه برگرد.

شعار سال: جلسه هم اندیشی انتخاب “محله دوستدار کودک” در شمال تهران، با حضور سید حمید موسوی شهردار و معاونین شهرداری منطقه یک، مجتبی دانشور مدیر کل و سهیل سلیمیان معاون و مدیران آموزش های شهروندی شهرداری تهران، شهرداران نواحی، مدیران اجتماعی ستاد و نواحی شهرداری منطقه یک و مشاوران طرح مذکور برگزار شد.

سید حمید موسوی در این نشست اظهار داشت: یکی از راه های تحقق شعار شهرداری تهران با عنوان “تهران شهری برای همه” توجه به مناسب سازی شهر برای گروه های مختلف شهروندان، از جمله زنان، مردان، کودکان، معلولان و … است.

وی افزود: در همین راستا و با بهره گرفتن از مشارکت خوب شهروندان منطقه، طرح “محله دوستدار کودک” را با این امید که به تدریج تمامی محلات برای این موضوع بااهمیت مناسب سازی شوند، به مرحله اجرا در می آوریم.

مجتبی دانشور مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران نیز گفت: یازده سال است که چنین طرحی در شهرداری تهران با ابلاغ شورای اسلامی شهر، کلید خورده است اما آن چه به طور جدی در این عرصه اتفاق افتاده مربوط به پیوستن ۵ محله از ۵ منطقه در سال گذشته به طرح “محله دوستدار کودک” است.

گفتنی است در این جلسه پس از معرفی طرح “محله دوستدار کودک” توسط مشاورین اداره کل آموزش های شهروندی و همچنین بیان دغدغه هایی که در انتخاب محله مورد نظر در منطقه یک وجود دارد، با هم اندیشی مدیران حاضر، محله زعفرانیه به لحاظ پتانسیل های زیر ساختی و سطح مشارکت شهروندی به عنوان محله پیشنهادی در اجرای طرح “محله دوستدار کودک” انتخاب شد.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تهران بهشت، تاریخ انتشار: 31 شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: 550711، tehranebehesht.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Italy
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
0
0
حالا در نظر بگیریم در زعفرانیه زیرساخت دوست داشتن کودک وجود نداشته باشه ! خنده داره!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین