پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۲۲۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل با اشاره به این‌که توزیع سوخت زمستانی برای مناطق سخت گذر استان اردبیل از ابتدای پاییز شروع شده است اظهار کرد: ساکنان نقاط سخت‌گذر استان تا پایان آذرماه فرصت دارند برای دریافت این سهمیه به فروشندگی‌های نفت سفید مراجعه کنند.
شعار سال:  سیدحجت مدنی با اشاره به اینکه توزیع نفت سفید در استان به‌صورت الکترونیکی انجام و سهمیه خانوار‌ها در کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب شارژ می‌شود، گفت: توزیع و ذخیره‌سازی نفت سفید نقاط سخت‌گذر روستایی در منطقه از اولویت‌های اصلی این شرکت است و در این راه کارکنان تمامی تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا همچون گذشته این عمل به نحو احسن انجام شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل با اشاره به آغاز ذخیره‌سازی نفت سفید روستا‌های سخت‌گذر منطقه اردبیل هم‌زمان با فرا رسیدن فصل پاییز افزود: با برنامه‌ریزی، مدیریت مسئولان و کارشناسان و نیز تلاش کارکنان زحمتکش منطقه، ارسال سوخت زمستانی مناطق سخت‌گذر استان از اول مهرماه آغاز شده و تا ذخیره‌سازی صددرصد مقدار پیش‌بینی‌شده ادامه دارد و با توجه به افزایش میزان ظرفیت ذخیره‌سازی انبار‌های نفت، منطقه در وضعیت مطلوبی قرار دارد و مشکلی در تأمین سوخت مورد نیاز هم‌استانی‌های عزیز در فصل سرد سال نخواهیم داشت و مردم شریف استان هیچ‌گونه نگرانی در این باره نداشته باشند.

ويبا اشاره به توزیع ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر نفت سفید در پنج ماه گذشته اظهار کرد: ساکنان نقاط سخت‌گذر استان تا پایان آذرماه فرصت دارند برای دریافت این سهمیه به فروشندگی‌های نفت سفید مراجعه کنند.

گفتنی است، چهار ناحیه از ۶ ناحیه منطقه جزو نقاط سخت‌گذر است و ذخیره‌سازی سوخت زمستانی چند ماه زودتر از فرا رسیدن فصل سرما در این نواحی انجام می‌شود.

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع‌رسانی نفت و انرژی شانا، تاریخ انتشار خبر: ۵ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: ۳۰۷۶۹۰، www.shana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
0
0
واقعا استان هاي سردسير ما مثل اردبيل به اين سهميه ها نياز دارن اميدوارم هرچي زودتر اين سهمه افزايش هم پيدا بكنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین