پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۶۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
حجت الاسلام مجید انصاری از روحانیون اصلاح طلب و معاون پارلمانی رئیس جمهور در آخرین اظهار نظر خویش پیرامون خروج امریکا از برجام و تشدید تحریم ها اظهار داشته است.

شعار سال: حجت الاسلام مجید انصاری از روحانیون اصلاح طلب و معاون پارلمانی رئیس جمهور در آخرین اظهار نظر خویش پیرامون خروج امریکا از برجام و تشدید تحریم ها اظهار داشته: "نگرانم اختلاس‌گران نفتی دوباره پیدا شوند ، برخی جریان‌ها برای پر کردن جیب خود به بهانه تحریم‌ها خوشحالند".

در واکنش به نگرانی به حق ایشان باید گفت حاج آقا آنچه نگرانش بودید بدون آنکه جنابعالی متوجه باشید طی دو سه سال اخیر با شتاب زیادی به وقوع پیوسته است. مایه تعجب است که چگونه جنابعالی و سایر اعضای اصلاح طلبان از آن خبر ندارید. اگر منظورتان از این نگرانی حضور دلالان و سوء استفاده کنندگان یا لابی های جناح رقیب است تا حدودی به شما حق می دهیم ولی اگر منافع ملی و کلان کش ور را در نظر دارید باید چشم هایتان را شسته و طور دیگری وقایع دو سه سال اخیر را ارزیابی کنید.

آیا از انتصاب های صورت گرفته در مجموعه وزارت نفت اطلاع دارید؟ به طور مثال اینکه وزیر نفت یک جوان بی تجربه و بی سابقه در نفت را در راس یکی از بزرگترین شرکت های زیرمجموعه خود قرار داده است. می دانید بهانه این انتصاب اعتماد به جوانان متخصص وزارت نفت بوده ولی در عین حالی که بسیاری جوانان شایسته در نفت شاغل هستند این شاگرد منصوب بدون هیچ سابقه کار در وزارت نفت بر این سمت گمارده شده است.

آیا می دانید بخش مهمی از تصمیم های کلان نفتی وزیر نفت تحت تاثیر دیگر شاگردی است که با چراغ سبز وزیر در حال برهم ریختن صنعت پتروشیمی است؟

آیا هنوز تصور دارید بابک زنجانی ها با در اختیار گرفتن مجوز فروش نفت ظهور می کنند؟

به نظر شما مجموعه نفت و مدیران شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی این اختیار را دارند که بدون هماهنگی مقامات استانی، مدیرانی در سطح مدیران عامل شرکت های پخش فراورده های نفتی مناطق استانی را منصوب کنند؟ اگر پاسختان مثبت است لازم است در جریان قراربگیرید چندی قبل احکام انتصابی چندتن از مدیران پخش را پس از اعلام به دلیل مقاومت و مخالفت مقامات استانی کان لم یکن کردند.

آقای انصاری اگر روزی خواستید در میان جمعی از کارکنان وزارت نفت چنین مطلبی را بیان کنید آماده شنیدن این مباحث باشید.

لطفا در جریان باشید که بابک زنجانی ها از ابتدای آغاز به کار دولت دوازدهم در شکلی جدید و با موافقت عمد یا غیرعمد وزیر نفت وارد این مجموعه شده اند.

همانطور که توطئه های دشمن هر روز به شکل جدیدی در حال اجرا علیه کشورمان است مطلع باشید که دلالان و لابی گرها یا به تعبیر شما بابک زنجانی ها هم در شکل های جدیدی ظهور کرده اند. لطفا خودتان و سایر هم حزبی هائی که موافق شما هستند با دقت بیشتری این موضوع را بررسی کنید.

اگر موردی پیدا نکردید به این آدرس ها مراجعه کنید:

  • ببینید طرح برندینگی که با اصرار آقای وزیر نفت بناست اجرا شود قرار است چه گلی بر سرِ سیستم توزیع نفت کشورمان بزند و اعضای دو انجمن مخالف آن چه نظری دارند؟
  • برنامه معرفی قراردادهای نفتی چه بود؟ چرا اینقدر طول کشید و چرا حتی موقعی که ترامپ برجام را به هم نزده بود هم به هیچ سرانجامی نرسید؟
  • پیگیری کنید زنگنه محبوب شما در پتروشیمی چه بلوائی را برنامه ریزی کرده است و هدفش از آوردن دو مدیر بی تجربه در راس شرکت ملی صنایع پتروشیمی و هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس چه بوده؟ هرچند دکتر نوروز زاده از اصحاب و یاران با سابقه شما در ادوار مجلس هستند ولی از کدام موضوع فنی، اقتصادی یا
    بین المللی پتروشیمی سررشته داشتند که فرمان سیاستگذاری کلان این صنعت را به دست ایشان سپرده اند؟
  • آیا مدیرعامل جدید هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس را می شناسید. البته این سوال بی ربطی است زیرا ایشان در حلقه دوستان نزدیک محسن هاشمی بوده و یقینا شما هم باید با ایشان آشنائی داشته باشید ولی یک بار منصفانه قضاوت کنید ایشان کجا می توانستند خواب مدیرعاملی بزرگترین هلدینگ پتروشیمی کشور را آنهم بدون تجربه دراین عرصه را ببینند؟

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت نفتی ها، تاریخ 21 خرداد 97، کد مطلب: 2509: www.naftiha.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ali
France
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۵
0
0
یه مشت خزعبلات و چرندیات از زنگنه در مورد زنجانی.بهتر بیژن زنگنه از مصادره کردن هواپیماهای زنجانی به قیمت 30 میلیون تومن و زمین 1100 میلیاردی شهرک کیش به قیمت 10 میلیون تومن مصاحبه کنه .تا مشخص شه کی دزدی کرده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین