پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۲۳۵
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه نمایندگان ایرباس و بوئینگ برای تکمیل مذاکرات حقوقی و ادامه مذاکرات فنی به ایران می‌آیند، گفت: انواع تایپ‌های مختلف هواپیماها برای خرید مشخص شدند.

شعار سال: عباس آخوندی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بخش اعظم تحریم‌ها در حوزه حمل و نقل دریایی رفع شده است،گفت: همه خطوط کشتیرانی جهان می‌توانندبه بنادر ما بیایند و پهلوگیری کنند.

وی ادامه داد: 14 خط کشتیرانی بزرگ به بنادر ما آمده و هزینه مضاعف پهلوگیری کشتی‌ها در جنوب خلیج فارس و جا به جایی کالا با کشتی‌های کوچک کرانچیپ رفع شده است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: باید سهم ملت ایران را از بازار جهانی دریانوردی به دست آوریم.

وی گفت: شرکت‌های ایرانی به دنبال افزایش سهم خود در بازار جهانی دریایی هستند.

وزیر راه و شهرسازیدرباره صدور مجوز از سوی وزارت خزانه داری آمریکا به کمپانی‌های ایرباس و بوئینگ برای فروش هواپیما به ایران گفت مذاکرات مالی در مراحل نهایی قرار دارد، پس از آن بحث مذاکرات حقوقی را داریم که نمایندگان ایرباس و بوئینگ این هفته وارد ایران می‌شوند تا مذاکرات حقوقی را تکمیل کرده و مذاکرات فنی ادامه یابد.

آخوندی ادامه داد: انتخاب هواپیماها در بسیاری از سایت‌ها انجام شده است اما تلاش می‌کنیم شتاب چندانی نداشته باشیم و در عقد قراردادها با ایرباس و بوئینگ همه جزییات و منافع خود را در نظر داشته باشیم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 3 مهر 95 ، کد مطلب: 13950703000751:www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین