پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۳۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳
مسئول واحد سلامت، خانواده و جمعیت مرکز بهداشت شهرستان بجنورد از آغاز هفته سالمندان خبر داد.

شعار سال: تکتم یزدانی، مسئول واحد سلامت، خانواده و جمعیت مرکز بهداشت بجنورد اظهار کرد: هفته سالمند از 4 مهر آغاز شده و تا 10 مهر ادامه دارد، شعار این هفته امسال " نه علیه هر گونه تبعید سنی " آغاز شد.

وی ادامه داد: پیری و سالخوردگی امری اجتناب ناپذیر و غیرقابل برگشت است که به طور طبیعی، دست کم یک چهارم از دوران زندگی بشر را تشکیل داده و هر فرد باید بتواند از این دوران نهایت استفاده را برده و از زندگی خود لذت ببرد.

مسئول واحد سلامت، خانواده و جمعیت مرکز بهداشت بجنورد عنوان کرد: سالمندان ذخایر با ارزشی هستند که باید اقدامات لازم برای برخورداری بهینه از خردمندی و کاردانی آنان در خانواده و جامعه به عمل آید. در این راستا و به منظور پاسداشت مقام این شهروندان ارشد، 9 مهر هر سال با عنوان روز جهانی سالمند نامگذاری شده است.

وی با عنوان برنامه های در نظر گرفته شده برای این هفته ادامه داد و گفت: برگزاری کلاس های آموزشی جهت سالمندان در مورد تغذیه و تربیت بدنی، برگزاری جلسه آموزشی سبک زندگی سالم در سالمندان ویژه ورزشکاران باستانی کار سالمند در محل سالن ورزشی ملت، ارائه مکمل رایگان کلسیم به سالمندان تحت پوشش مراکز بهداشتی در روستا ها و شهرهای استان و بازدید از مراکز خانه سالمندان از جمله برنامه های پیش بینی شده است.

یزدانی در انتها خاطر نشان کرد: سلامت سالمندان یکی از مسائل و مشکلات بهداشتی در اکثر جوامع است و مقابله با این مشکلات نیازمند سیاست گذاری و برنامه ریزی های دقیق و صحیح است، وضعیت سالمندان کشور متأثر از عوامل اجتماعی اقتصادی و بهداشتی متعددی است و نیازمند توجهات همه جانبه است.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از مجله خبري اينترنتي ساجده، تاریخ انتشار: 4 مهر 1395، کد مطلب: 187981:www. sajedeh.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
0
0
یه آقای دکتری یک زمانی رئیسس سازمان بهزیستی کشور بود. عملکردش در یک کلام فقط شعار بود. عقب ماندگی های امروز ما در حوزه رفاه و بهزیستی را باید از چشمان افرادی از اون دوره دید.
خداوند همه ما را هدایت کند. ان شااالله
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین