پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۴۴۴۰
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۶
ادعای پیشنهاد تعطیلی هفته آینده تهران از سوی ستاد کرونا در برنامه شبکه پنج سیما، توسط یکی از کارشناسان مطرح شده است. حال با توجه به علاقه مدیران شهرداری و استانداری تهران به ادامه طرح ترافیک، ما هم پیشنهاد می‌دهیم، اگر تعطیل کردید، بگذارید طرح ترافیک باشد تا حداقل با اقدامات سلیقه‌ای دوستان مدیر ما هم سازگاری داشته باشد.
شعار سال:کرارا درخواست انتشار تحقیقی را داشته ایم که بر اساس ان ادعا شده، لغو طرح ترافیک تاثیری بر کاهش کرونا ندارد. شما پشت گوشتان را دیدید، مردم هم این طرح تحقیقاتی ناپیدا و معلوم الحال را خواهند دید. برای اینکه خدای ناکرده، اقدامات بشدت موثر و کارآمد عزیزان مدیر مرتبط در استان تهران و بخش حمل و نقل در شهرداری، دچار خدشه نشود ، پیشنهاد می کنیم اگر تهران را تعطیل کردید، لطفا بگذارید طرح ترافیک ادامه داشته باشد تا دل بعضی از مدیران نلرزد.

بخش اجرایی که در سیاستگذاری ضعف مشهود داشته باشد، نظارت کافی بر عملکرد مدیران وجود نداشته باشد، برای انجام نشدن وظایف، مدیر را بازخواست نکنند و ... ، معلوم است که این مدیر استخدام شده برای انجام امور مردم( مستخدم)، وقعی به امور ولی نعمت خود(ارباب رجوع)، نمی گذارد و سلیقه جای برنامه را می گیرد و حاشیه ، ممکن است تبدیل به اولویت شود.

تعداد بازدید : 6


اختصاصی پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین