پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۴۹۴۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۷
در پی مراجعه شماری از کارگران بیکار شده فضای سبز شهرداری اهواز به دفتر مدیرکل کار خوزستان، یک منبع خبری از نامه بازگشت به کار همه کارگران به شهرداری خبر داد.

شعار سال: منابع کارگری در شهرداری اهواز گفتند: پس از مراجعه حضوری روز چهاردهم مهر ماه کارگران بیکار شده کمربند سبز شهرداری منطقه دو اهواز به دفتر مدیرکل کار خوزستان در نهایت روز چهارشنبه ارسلان غمخوار (مدیرکل کار خوزستان) با برگزاری یک جلسه، نهایتا نامه‌ای را خطاب به شهرداری اهواز در خصوص بازگشت به کار و پرداخت مطالبات مزدی و بیمه‌ای کارگران نوشته‌اند که قرار است به شهرداری تحویل دهیم.

یکی از کارگران بیکار شده شهرداری منطقه دو اهواز دلیل تعدیل ۲۲ کارگر این واحد خدماتی را عدم نیاز عنوان کرد و در ادامه گفت: خوشبختانه با همت کارگران و حمایت مسئولان اداره کل کار امروز نامه بازگشت به کار کارگران ازسوی مدیرکل کار استان به شهرداری ارسال شد.

او درباره روند پیگیری شکایت خود و همکارش گفت: هنوز به صورت رسمی به اداره کار شکایت نکرده‌ایم، اما امیدواریم شهرداری با دریافت این نامه ما را به کار سابقمان بازگرداند.

او گفت: کارفرمای پیمانکاری کمربند سبز اهواز تا پایان هفته گذشته مانع ورود ما کارگران اخراجی به محل کار سابق‌شان می‌شد که در نهایت با استمرار پیگیری کارگران و حمایت جدی برخی مسئولان به ویژه اداره کل کار، امیدواریم کارفرما موافقت خود را برای بازگشت به کار ما اعلام کند.

او درباره پرداخت مطالبات معوقه خود و سوابق همکارانش گفت: میانگین سوابق کار ما کارگران بیکار شده حدود ۸ سال است و در زمان تعدیل؛ دو ماه مزد و ۴ ماه حق بیمه پرداخت نشده، طلبکار بودیم.

به گفته این کارگر، پیش از این کارفرمای شرکت پیمانکاری به ما گفته بود باتوجه به شرایطی که در شهرداری داریم به این تعداد نیروی کار نیاز نداریم و امکان بازگشت به کار کارگران تعدیلی فعلا وجود ندارد.

گفتنی است تعداد ۲۲ نفراز کارگران کمربند سبز شهرداری منطقه دو اهواز از ابتدای تیر ماه سال جاری به دلیل عدم نیاز از سوی پیمانکار بیکار شده‌اند.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری کار ایران ایلنا، تاریخ انتشار 19 مهر    99، کد خبر:   980366، www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
0
0
چقدر اين اخبار واقعا دلپذيره چقدر ادم حالش با اين خبر ها خوب ميشه اول صبحي دم شعار سال براي بازتاب دادن به اين خبر گرم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
0
واقعا براي چي بايد اين همه بيكاري تو خوزستان وجود داشته باشه اون هم در استاني كه اين همه منابع و معادن داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین